Tagok >> pedrobaa >> 159 2.4 JTDm Q-tronic >> Blog
- Típus:159 2.4 JTDm Q-tronic
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Rosso
Bár a csere után a féltengely korábbi problémái megoldódtak, sajnos a diffinél a tömítés mellett szivárgott a váltóolaj, ami időnként fellépő nehézkes váltásokat eredményez. Egy féltengely szimering cserével orvosoltuk a problémát
A korábban is észlelhető féltengely problémák előjöttek és egyre csúnyábban rázta a kasztnit gyorsításnál...sajnos gyors beavatkozásra volt szükség, mert kellett a kocsi nagyon, így egy bontott féltengely került beépítésre.
Nem úgy járt a technika ahogy az 5 hengerhez illett, így kicsit meg lett dolgozva szoftveresen és fizikálisan is.
EGR-DPF és örvénycsappantyú OFF, valamint egy ismételt olajcsere típusváltás miatt. :)
Eredmény: A motor szép egyenletesen jár, élénken pörög fel, kellően nyomatékos és a fogyasztás 4,5-5L-er csökkent. :D
Sajnos a gyári prémium navigációs fejegység elég hulladék. A navigáció használhatatlan, a CD-t vacakul olvassa, amúgy meg bonyolult irányítani. Szóval kiváló Androidos cseredarab került a helyére...
Sajnos mint utólag kiderült, a navis fejegység nagyobb mint a sima, így a méretspecifikus egység nem takarta a nyílást. Egy 3D nyomtatóval eszközölt keret azonban megoldotta a problémát.
Olajok, szűrők, szíjak, vezérlés csere... Meg kapott új emblémákat is. :)
Porlasztó csúcsok bevizsgálva, 1 javítva!
Hazahoztuk és a bürokrácia útvesztőin átjutva, sikeresen forgalomba helyeztük röpke két hét alatt. :D
Egyenesen Verona mellől Lugnago-ból érkezett...
Sajnos épp a műszaki vizsgára várakozva lehúztam a bal első ablakot, ami soha többet nem ment vissza, viszont rettentő rondán zörög. :D
Új ablakemelő mechanikát szereltünk be, eddig úgy tűnik hibátlanul...