Na szóval az van, hogy kellett 2 új hátsó kerékcsapágy, mert már búgott.
Ha már Csörinél volt az autó, kapott 2 új első alsó TRW lengőkart, egy vadonatúj stabilizátorrudat (nem pálcát, piha! Komplett rúd, az kell ide!), és ha már gágog, fogyasszon is alapon két első féktárcsát betétestül, hiszen miért is ne?
Fun fact: a stabrúd 2009-ben elvileg már volt cserélve, nem a gyári volt benne már. Ebből le lehet vonni a következtetést, miszerint a 156 7-8 évente igényel ilyen beavatkozást. Persze a futáshoz biztos semmi köze, meg ahhoz se, hogy egy ideje kishazánkban használják szegényt :)))
A lengőkarokban csúnyán koppant a gömbfej, időszerű volt már..
Mintha új autóm lenne, de tényleg. Minden nyeklésnyaklás eltűnt, marha jó!!!
Diagolás közben kiderült egy jó hír is, de erről majd egy új bejegyzésben... :)
Km. óra állás: 279.400
10w60 155 156 166 1850km 2019 305mm 5w40 75 8v ajtókárpit alfa alfacity alfarium alfatex alkatrészek autóvásárlás autózás baloskilincs bél birth blaupunkt bolha brembo cabrio chip csicsamicsa csöri elosztó fakormány feelings fék fékcső féklámpa felni féltengely felújítás fiat firenze forzasportwagon fólia gumi gyertyák gyújtás gyújtókábel hifi immo index italia jtd kárpit kenwood kerékcsapágy kicker kilincs kilincsaminincs kipufogó kpardán kulcstartó kuplung lámpa lengőkar liquimoly manky mankychip matrica megintmegszívtam mélyláda michelin nardi nord olajcsere önindító patent pilot punto q4 quadriffoglio qv randi recaro sötétítés sport sportwagon stabilizátor szerviz szervízek téligumi transaxle ts túra twinspark ülés verde yatour zánka
>> SzervizAlfa 156 SportWagon 1.9 JTD 16V Multijet // 2018-05-30
