Zoli89 - főkép
>> Tuning és extraAlfa 155 2.0 TS 8V // 2014-07-28

Szerencsére nem igazán kellett az autóhoz hozzányúlni. Mindössze kétszer kellett soron kívül felnyitni a motorháztetőt (az ilyen korú autónál a heti egy rápillantás szerintem alap dolog)

1.: Kicseréltem az akkumulátor negatív saruját a hozzátartozó kábelekkel együtt, mert a régi saru csavarja eltört és ez volt a leggyorsabb megoldás a javításra, volt otthon másik kábel így ki sem kellett mozdulni

2.: Beszereltem a Fairlane-től vásárolt xenon szettet, 4300K-es így nem zavaró a színe és még csak nem is villantanak rám a szembejövők hála a projektoros felépítésnek :) Arról nem beszélve, hogy végre látok este is

>> EseményAlfa 155 2.0 TS 8V // 2014-07-28

A mai napon sikeres műszaki vizsgát tettünk. Minden gond nélkül átment, extra díj fizetése nélkül. 2 évre pipa :)

>> Tuning és extraAlfa 155 2.0 TS 8V // 2014-05-08

Tegnap sikerült szert tennem egy szett 16"-os Speedline szettre. Bitang jól néz ki vele a kicsi kocsi :)
A felnikért és a jó társaságban töltött szerelésért köszönettel tartozom Süni cartársnak.

>> SzervizAlfa 155 2.0 TS 8V // 2014-03-30

Most, hogy végre van időm kicsit blogolni jöjjön a fekete leves, még pedig a lakatolás... A probléma adott volt, már csak egy jó lakatos kellett, manapság sajnos nem szívesen vállal senki sem ilyen munkát, de hála egy kollégámnak sikerült találni egy lelkiismeretes szakit. Körül kérdeztem, hogy mire számíthatok és mondjuk úgy, hogy nem ért váratlanul, amit a lemezek alatt találtunk, de azért kellemetlen volt látni. Most hétvégén nagyjából elkészült a bal oldal, a következő etapban a jobb oldalt vesszük kezelésbe aztán a végső simítások és alvázvédelem. Szerencsére a jobb oldal közel sem ennyire vészes, de azért ott is lesz munka :(

>> SzervizAlfa 155 2.0 TS 8V // 2014-01-18

Lassan három hónapja van meg az autó és úgy néz ki, hogy remekül teljesítette a próbaidőt :) Időközben cserélve lettek az előző posztban felsoroltak, valamint cseréltem gyújtáskábeleket, mert még a gyári szett volt benne és elég viseltesen néztek ki. A csere után mintha új autóba ültem volna vissza, szóval megérte. Most januárban meg volt az első műszaki hiba: AC pumpát kellett cserélni. Körülbelül ennyi szerintem egy 20 éves autótól nem rossz.

A további tervek:
- teljes rozsdamentesítés és a szépséghibák eltüntetése
- 15/16"-os felniszett
- teljes Sport belsőtér
- nagy fékek
- esetleg klímásítás
Így végignézve elég drága év lesz :)