Tagok >> Rabert07 >> GT 2,0 JTS >> Blog
- Típus:GT 2,0 JTS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Jégkék
NA hát akkor MÚÚÚSZAKI... Mint minden ez sem volt egyszerű . Kis esettanulmány következik :) Mindenféle dolog nélkül bejelentettem műszakira (elő műszaki és ha minden okay akkor műszaki is.) Elsőre bukta a következők miatt:
1.Rendszámtábavilágtás ledes volt (basszus elfelejtetem visszacserélni )
2.D típúsú rendszám nem volt bent a forgalmiba ( okmányiroda és közölni velük hogy bizony azt sürgősen írják bele)
3.Xenon… Szívás mert mindent néznek és mint kiderült nekem(is) eltört a gyári magasság állító műanyag pöcök amit természetesen beszerezni esélytelen.. (házilag megoldottuk végül)
Második körre meglett a műszaki, de amikor hozták ki pont betoppant a műszaki állomásra a KPM szúrópróba ellenőrzésre, és a drágámat visszahívták hogy akkor ők is akarják. Szerencsére ott is sikeresen teljesített (kr hogy ilyenkor nem adják meg 4 évre a duplaműszaki miatt) :D
Megjegyzés.. Mennyire nem akart a Drága jószág műszakira menni a vizsga alatt a xenonos lámpamosásnál nem állt el a víz így kimosta alaposan a lökőst is.. Műszaki után többször lett próbálva többet nem csinálta .. előtte se.. Második műszakin gondoltam jobb elővigyázatosnak lenni csak 1 litert öntöttem bele.. és peeersze hogy ismét előfordult :/ jah és azóta megint nem .
2015.05.30 - pár hete még csak egy átlagos szombati napnak tűnt, de az élet úgy hozta végül, hogy sikerült megtalálnom azt a GT-t, amire vágytam. Nemsokára láttam, hogy bizony esemény közeleg méghozzá egy GT találkozó. Egyértelmű ott kell lennem, nincs mese, ha törik, ha szakad, én ott leszek. Mikor is csiszolódnék össze a kocsival jobban, mint egy ilyen túrán. Egyik kollegám, aki mondhatni pártatlan (volt) kocsi témában gondolta eljön, velem megnézi mégis milyen egy ilyen találkozó, főleg hogy autóvásárlás előtt is áll és esélyes nála egy alfa. Találkozót megelőző napon a „felkészülés” kívül-belül simán nettó 3 órámban került óra szerint (szerintem max 30 perc volt az). Szombat reggel, ahogy lennie kell csakis napsütés nincs más hátra irány Érd felvesszük kollégát majd onnan Campona. Természetesen az úton jó pár cartárs jött szembe és mindenki intett, ami nem tesz jót állítólag a mimikai ráncoknak, de akinek alfája van az bizony ezzel él. Kolléga az első integetés után meg is kérdezte ismerős volt, hogy intett neked? Mondom nem ez ilyen alfás dolog, amit hamar átérzett, mert a következő esetnél már kérdeztem mi is a mosoly tárgya nálad? Amire kaptam a választ „nem tudom.. de rohadt jó”.
Tehát Campona tervezett időben érkeztünk, irány a tető viszont addig nem kellett menni egy szinttel lejjebb már szépen sorban álltak a GT-k. Parkolás majd egyből bemutatkozás és ismerkedés. Itt megjegyzem tartottam kicsit attól, hogy miféle-kiféle társaság jön össze, de nagyon hamar rájöttem hát itt mindenki jó fej, tolatóradarral nekem vannak problémáim kicsit félve feltettem kérdést hogy valakinek volt-e ebből gondja? Cartársak csakhamar mondták.. mondták? Mutatták!! Mire észbe kaptam az egyikük már a kocsija alatt volt derékig, és 10 másodperces mutatvánnyal már ki is szedte a saját szenzorját, hogy mutassa mit, hogy kell kivenni.. óriási. Miután mindenki befutott ChoppR felvázolta a programot majd indultunk is Tatabányára megnézni a turulmadarat. Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy a konvojt én zártam és bizony emelkedős úton és kanyarokban látni mindenkit előttem kolléga szavaival élve „hát én nem hittem volna… ez már most k.jó” majd egy fejbiccentéssel nyugtáztam, hogy mélyen egyetértek vele.
Érkezés Tatabányára, nagy szerencsénkre egymás mögé sikerült beállnunk itt sikerült jó képeket csinálni is. Beszélgetés és ismerkedés után mivel az idő repül és további cartárs is csatlakozott irány Tata. Itt már nem a végén haladtam, hanem közepén a konvojnak, de azt kell mondanom visszapillantót sem néztem ennyire mostanában. Ezen az úton esett, meg hogy szembejött velünk egy 155-ös, aki minden mozgatható végtagjával csápolt, természetesen a falvakon való áthaladás közben a rengeteg nézelődő, mosolygós emberi arcok sem maradtak el, bár ha jól emlékszek egy esküvői násznép mellett elhaladva talán a menyasszony nem örült nekünk annyira, nem is értem miért… Megérkeztünk Tatára és ismét nagy szerencsénkre pont annyi parkoló volt, hogy mind befértünk érkezés után. Itt megtörtént a csoportkép készítése majd körbejártuk a tavat és még egy pizzára is volt időnk. Közben még ketten szintén csatlakoztak a csoporthoz, aminek mindenki örült. Elég gyorsan eltelt az idő indulnunk is kellett Székesfehérvárra ahol a cél a Bory-vár volt. Szép tájon mentünk keresztül. Sajnos az ajándék házi P.. vagyis a tartalma ezen az úton eltűnt a csomagtartóba ennek a takarítása is megér, majd egy külön bejegyzést úgy gondolom. Bory-várhoz érkeztünk ahol kicsit nehezen, de sikerült parkolnunk. Gyors napértékelést tartottunk és bizony nem ez volt az utolsó GT találkozó az biztos. Sajnos a várba már nem tudtam menni, ezen a pont én és még egy cartársunk búcsút vettünk ettől a jó kis csapattól. Hazaúton inkább kollégámat kérdeztem, hogy tetszett neki a nap, megérte-e eljönnie?
Annyi választ kaptam „Köszönöm, ez nem hétköznapi átlagos találkozó volt, ez valami fenomenális nap volt. Ó jah és köszönöm, hogy megfertőztél ezzel a gyógyíthatatlan vírussal, amit úgy hívnak ALFA ROMEO”
UPDATE: Sajnos nem minden vírus gyógyítható, így most már kedves kollegámnak nevet is adnék Jocy, aki szintén csatlakozott szerény GT táborunkhoz :) Üdv Innét is Jocy
Gt-t venni nem is egyszerű történet.. gondoltam a 156 ot lesz majd nehéz eladni ... Hát pont fordítva történt, viszont a lényeg a lényeg sok keresgélés, és csalódás után sikerült megtalálnom ezt a szépséget reméljük minden tekintetben legalább annyira elégedett leszek vele is mint a 156-al voltam :)