Mutasd

>> Szerviz2023-06-24

Az elmúlt egy hónapba elkezdtem helyrepofozni a májusban vásárolt 159-emet.
Vásárlás után a munkahelyemen átnéztük, a bal hátsó kézifékkötél szorult, illetve be volt rohadva.
Kapott 2 új kötelet, illetve mivel a bal hátsó féktárcsa belső fele fel volt égve, ezért cserélve lett a féktárcsa illetve a fékbetétek is.
TRW féktárcsa és fékbetét került az autóra.
Nekem a féknyereg valamilyen szinten fétis lett, hogy szépnek és pirosnak kell lennie, szóval ha már szét volt szedve a hátulja, újrafestettem a nyergeket, a végén lakkoztam.
Közbe kapott rendszámot az autó, elkezdtem használni, de az első féket gyengének érzem, szóval a közeljövőben ott is csere lesz, illetve nyergek felújítása.
Km óra állása: 250744 km

 
>> Esemény2023-06-16

Május elején vásároltam a 156-os mellé egy 159 SW TI-t.
Régóta szemezgettem vele, a vásárlás hirtelen jött, a mai árakhoz képest viszonylag jó áron jutottam hozzá, külföldi papíros, honosításra vár, az elmúlt egy hónapban elkezdtem kipofozni, kicsit foglalkozós, viszont inkább ilyet is kerestem.
Nem egy lelakott darab, viszont pár dolog bántja, bántotta a szemem az autóval kapcsolatban.
A következő időszakban majd rakok fel az autóval kapcsolatos javításokat.
Rendszámot jövő héten fog kapni.
Első terv egyébként az volt, hogy a 156-ost eladom, jöttek is érdeklődők, viszont jelenlegi álláspont szerint egyenlőre marad. A jelenlegi terv szerint a 156-os megmarad hobbi autónak.
Ez a 159 meg az állandó használatú lesz.
Az autóról annyit kell tudni, hogy 1.9 dízel 150 lovas, TI felszereltség (csak ez jöhetett szóba). 2008-as évjárat, 250 ezer km van benne, 2017-ig vezetett a szervizkönyve.
Egy gondolat a végére, kettő Alfa jobb mint egy, mert nélkülük nem élet az élet! :)