Tagok >> kisspeti23 >> Blog
A következő lépések:
Mivel elképesztő zavaró már a kopogás a futómű felől, és végre találtunk mindkettőnknek megfelelő időpontot a szerelőmmel, ezért összehozunk egy találkát holnap. Amiket cserélünk:
- Vezérlés (163 ezer van a gépben, és 105 ezernél cserélt vezérlést egyszer az előző tulaj a szervízkönyv szerint, így ez a csere már igen igen esedékes)
- 2 Stab pálca, mivel mint a legutóbbi alánézésből kiderült hogy kegyetlen ergya állapotban vannak, és nem csak ők hanem..
- a Stab rúd szilentek is, így azok is cserések.
Mindezek a javtások után, ha valami továbbra is kopogni fog elől, akkor eladom minden vagyonom, ingóságom, és diszidálok Kongóba. Szurkoljatok :)
November óta sok minden történt..
Sajnos az autó előző tulaja kegyetlenül elhanyagolta az autót.. szegényen a külsőségekre adás nagyon látszik, de olajcsere nagyjából ezer éve lehetett, ezzel indítottam szervizelés ügyileg. Az autó sajnos a tetőablaknál nem kicsit beázott. Egyrészt az elvezető cső, ha minden igaz, a beltér felé állt, így nem hogy kivezette volna a vizet, inkább bevezette az utastérbe.. Ez volt a második javítás. A futómű kopogott, először csak bal elől (lengőkar+szilentek cserélve), illetve hátul cserélve lett a két féktárcsa+fékbetét, mindkettő el volt rohadva már, fékhatás minimális volt.
Az első lökhárító tartó bakja is már porladozott a rozsdától, így ott is csere volt, szerencsére egy ügyeskezű karosszériás másfél nap alatt helyrehozta.
Ami még előttem áll: kipufogó csere (ezer helyen kifúj..), jobb első lengőkar csere, ő is nekiállt kopogni sajnos.
Röviden így állunk most. :)