Tagok >> alfaspetya >> Spider / GTV 3.0 V6 24V >> Blog
- Típus:Spider / GTV 3.0 V6 24V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Aqua metallic eclisse (tehát szü
A kuplung hibát az okozta, hogy a két munkahengert összekötő cső (60695749) egyik hollanderénél elrepedt, és itt szépen elengedte az olajat. Mivel nem sikerült új csövet beszerezni, egy hidraulikacső műhelyben került megjavításra a régi.
A cső javítás után sem lett 100%-os a kuplung, így egyik (60809897) majd másik (46531636) munkahenger is cserés lett mire rendbe jött teljesen.
Ha már úgyis ott van felkiáltással még pár esedékes dolgot megcsináltattam az autón :)
Az előző tulajtól kaptam egy-egy garnitúra féktárcsát (első 60670801, hátsó 60670804), ezek is felkerültek új betétekkel együtt.
Kipufogó középsőrészét tartó gumi (60615734) is pótlásra került.
Bal első ABS jeladót szintén cserélni kellett (na ehhez nem tudok számot, mert legalább 3 féle van, és nem tudom melyik való bele :).
Klíma is kapott egy töltést, és színezőt is hátha megint elmenne a gáz. Mire elmúltak a meleg nyári napok már jól hűt :D
Ablakok is beállítva, rendesen záródik az ajtó, és az eső sem esik be.
A volt tulaj szervizétől kikért kórtörténet alapján csak kb 6e km volt az olajban, viszont már 2 éve került bele, így ráfért már a csere. Kapott újat mindenféle szűrőkből plusz egy adag Selenia Racing-et.
Óra: 124 300 km