Eddig bírták a Champion-ok. Most megpróbálkozunk a prémium kategóriával, így kapott a vas egy szett Bosch Aerotwin-t. Kíváncsian várom, ezek meddig bírják majd :)
Nem volt vészes állapotban a fényszóró búra, de azért ráfért egy polírozás. Egyből észrevehető volt a különbség. Messzebb világít és a vetítési kép is szebb. :)
Útközben egy nagy csattanásra lettem figyelmes. Megálltam, körbejártam a kocsit, de nem láttam semmi problémát, így tovább indultam. Egy pár km múlva arra lettem figyelmes, hogy huzat csapja meg a tarkóm. Hátra pillantottam és láttam, hogy szép lassan csúszik le az ablak... itt már tudtam miről lesz szó. Hazáig kiékeltem az ablakot. Vettem is egy felújító szettet, de szetszedés után kiderült, hogy kicsit nagyobb a baj, így vennem kellett egy komplett szerkezetet motor nélkül. Wintek márka mellett döntöttem mivel ők is olaszok. Ránézésre minőségi termék, tökéletesen passzol és teszi a dolgát. :)
1 hónapja lett fényezve az első lökős. Ma M7 dugó egy emelkedős részen... az előttem álló autót vezető úriembernek nem ment az emelkedőn indulás és rámgurult a vonóhorgával. Szomorú és egyben ideges is vagyok... :/
Régóta terveztem a 3 lépcsős polírt. El is vittem az autónéró kozmetikába kelenföldre. Mint utólag kiderült elég nagy hibát követtem el ezzel. Semmit nem políroztak rajta, csak bekenték valami olyan anyaggal ami beépül a karcokba és ideiglenesen nem látszanak. Kb a 8-10. autómosás után (nem gépi) ez a réteg lejött és láthatóvá vállt minden karc...ugyan úgy ahogy volt. Autónéró... SOHA TÖBBET!
Megtörtént az első lökhárító, bal hátsó sárvédő ív fényezése és az embléma cseréje. Hozzátenném, hogy nem törés miatt, csak zavarta a szemem a sok horzsolás ami rajta volt. :)
Újabb 2 évre levizsgáztunk. El se hiszem, hogy már ennyi ideje nálam van az autó :)
A vizsgáztatók csak dícsérték, hogy milyen szép...:)
1-2 hónapja, leginkább melegen hallani lehetett kattogó/csörgő hangot. Terhelésre/padlógázra ez erősödött. A legnagyobb korrekció melegen 1.8 mm3 volt. Ez önmagában nem jelent semmit. Majd amikor ránéztem, a DPF regenerációk átlagára, bebizonyosodott amire gondoltam. 310 km-t írt (általában 600-700 között szokott mozogni)...úgyhogy valami nem klappol az üzemanyag rendszerben. Szerdán el is vittem egy dízel szervízbe, ahol rádugták a hiperszuper Bosch gépet és láttuk, hogy a korrekciók valóban nem fényesek. A kocsit ott hagytam, hogy próbapadon is le tudják tesztelni. Délután hívtak, hogy meg van az eredmény....mind a 4 porlasztót fel kell újítani. Levert a víz, mert azért mind a 4-re nem számítottam, de persze mondtam, hogy mehet a dolog. Másnap hívtak, hogy kész az autó és elvégeztek egy ultrahangos tisztítást is a nyomásszabályzó szelepen. A motort mint ha kicserélték volna...szebben indul, szebben/halkabban jár, rugalmasabb is lett egy kicsit.
Az előző tulaj valószínűleg sz*rt rá, hogy milyen szutykot tankol, ezért hasaltak el viszonylag hamar. Tőlem eddig is, de most meg aztán pláne, hogy prémiumot kap.
Üa. szűrő cserélve.
Pénteken hívtak Kelet-Pestèk, hogy megérkezett a kulcs. Kértem is egyből időpontot a programozáshoz, így ma ez meg is történt.
Mivel sajnos csak egy távirányítós kulcsom van jelenleg, fájdalmasan, de végül alternatíva hiányában, betértem a Kelet-Pesthez és rendeltem még egy gyári kulcsot. 2-3 nap múlva, ha megérkezett a kulcs, telefonálnak, és mehetek érte, amikor egy úttal hozzá is tanítják a kocsihoz.