Meguntam, hogy egy ilyen kis apróság rontja az összképet... :)
Kiszedtem a csíkot, áthajtogattam kissé negatívba a púpokat, megigazgattam a rögzítéseket is, majd vissza. Most nem is púpos és passzentosabb is lett. :)
Remélem végleges a művem :D
Megvolt a vezérlés csere vízpumpával, valamint burkolattal, olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere.
Vezérlés szett: 25.000 Ft
Vízpumpa: 9.000 Ft
Motorolaj: 18.000 Ft
Olajszűrő: 1.500 Ft
Levegőszűrő: 4.500 Ft
Vezérlésburkolat: 9.000 Ft (eldeformálódott, emiatt hozzáért a szíjhoz és a görgőhöz)
Munkadíj: 26.000 Ft
Budaörsön az AKH-nál megtörtént a klíma feltöltése.
Szükség is volt rá...gáz csak 220g volt a rendszerben és olaj is alig.
Megvolt az egyeztetés a szervízzel.
Az autót augusztus 11.én viszem és a tervek szerint az alábbiak lesznek cserélve:
- Vezérlés (szíjjal, görgőkkel, vízpumpával)
- Motorolaj
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
Aztán a közeljövőben jönnek a féktrácsák és betétek cseréi.
Az autót 2014 július 2.-án adták át. Most lassan jön egy olajcsere és féktrácsák cseréje elöl-hátul. Az autóban 150.700 km van, úgyhogy a vezérműszíj környékén kérdőjelek vannak egyelőre, de utánajárok a dolgoknak. Ha minden igaz, max 120.000 környékén cserélni kellett volna...majd eldől. Pár apróság van ami inkább esztétikai "hiba"... a tető 2 szélén lévő gumicsík néhol felpúposodott, gondolom a melegtől vagy fenetudja. Valamint egy borsónyi benyomodás van a jobb hátsó ajtón (gondolom rányitás), de szerencsére a festék nem pattant le. Végül pedig az utolsó apróság... az első embléma alatt, ahol a motorháztetőt nyitjuk, hiányzik a hűtőrácsból egy kis darab, de ez csukott tetőnél nem látható. Idővel majd ezeket is orvosoljuk. :)