@194.000km
- 2 hátsó KYB rugó
- új gyári szervótartály
- Febi hidraulika olaj 2l
- új gyári ajtóhatároló
- Fuchs Titan Sintofluid váltóaj 3l
Felkerült végre a sokat keresett 18"-as Turbina felni.
- 17-es Toora t235 + vadi új Ling Long Green Max 225/50-es nyári gumik + kp. csere
- Taurus 401-es 235/45 gumik kerültek fel, a téli Taurusaimmal is meg vagyok elégedve.
Tavasz, 10.000km eltelt:
- Motul 5w40 X-cess
- Szűrök
- 2db Osram CoolBlue
@193.600km
@186.000km
- Termosztát csere - Behr.
- Friss fagyálló.
- Elrepedt gumicső cseréje a termosztátnál.
- Szervó olaj csere - Mannol Dex3
- Porlasztók felújítása.
- Jobb első felső lengőkar cseréje - TRW (alig 1 évet bírt az előző....)
@183.000km
M0 felhajtó kellős közepén esős időben egy kátyút telibe vertem, és ha már úgyis szerelő...
- új bal első SNR kerékcsapágy
- Olaj és szűrőcsere: Motul 8100 X-cess 5w40
- Szép színesek is lettek a féknyergek :)
picit előtte kapott üzemanyagszűrőt is.
Új felni: Toora T235 17" - rendbehozatva, újrafényezve.
Új gumi: Ling Long GreenMax 225/50R17 - vadi újak
Beltér kozmetika:
Rendes József úr:
- Kormány és váltógomb átalakítás és bőrözés. (Eszméletlen minőségű munkát végez!)
Márkatárstól vettem:
- Bontott pezsgő színű szál-húzott hatású műszerfalbetétek.
Bontott tankajtó, a tankbetöltő körüli rozsda kezelése és az ajtó fényezése, valamint a jobb hátsó ajtónál hiányzó kavicsvédő fólianhelyének rozsdátlanítása, mert szétverték a kavicsok. A matrica is megvan, csak fel kell ragasztani.
Tanksapka: 7000,-
Fényezés: 11.000,- festék 1dl keverve: 2.000,-
@174.000km
- 4db Bosch Duraterm izzítógyertya+beszerelés
- Első szélvédőcsere javíthatatlan kavicskár miatt
@173.600km
Elkészült a chip, kíváncsi voltam a fogyasztásra, 100km-ként újratankoltam mindig. Elég durva számok jöttek ki. Szerelőm mondja tuti elfolyik a gázolaj. Mondom kizárt! Következő százas után tankolás, benézek a kocsi alá. Nem kellett volna.
A tróger tákolós előző tulajék kivették az AC pumpát, és visszarakták úgy, hogy az egyszer használatos tömítést és szorítógyűrűt rakták vissza, mert nem derogált venni 18500Ft-ért gyári készletet. Igénytelen tulkok...
Költség: 21.000Ft
Nehezen indult, sokszor berobbant szabályosan a kocsi indításkor. Generátor fel lett újítva. Na aksi kimér. Halott. 350A indítóáram, de újkorában is alul-méretezett volt már.
A választás az Exide Premium 77Ah 760A aksijára esett, nem bántam meg, iszonyat simán indul a kocsi, még úgy is, hogy az 1-es és 2-es henger gyertyáit cserélnem kell, kukák. (Ez pont 2 napja derült ki)
Költség: 25.000
Bal első kerékdob törött volt, az ment be a motortérbe ott ami csak akart. Alfa Depóból szereztem egy bontott gyárit. Utángyártottra azt mondta a szerelőm hogy én fogom felrakni, és ö nevet meg levideóz. Elhiszem, mert a motorvédő se passzolt sehol az utángyártott szarnál...
Költség: 8000Ft