Tagok >> Public Enemy >> 166 2.0 V6 TB
Blog
A mai naptól már nem birtoklom ezt a csodálatos autót. :-( Csak annyit mondhatok, hogy a Vele töltött minden perc izgalmas és élvezetes volt. Ilyen szerethető autóm aligha hiszem hogy lesz még egy az életemben. Kivételesen jól összerakott autó volt gyönyörű belsővel, jó fékekkel, vajpuha váltóva Tovább »
Induló km-óra állás: 203515. Érkező km-óra állás: 206651. Megtett km: 3136. Indulás 2011.07.26-án 19h00. Érkezés: 2011.07.29-én éjjel 1h30. Sok megtett km, élménydús útszakaszokkal fűszerezve (a magyar utak után mi nem az?). Céges és privát tennivalók elintézve! 1. állomás: D-36088 Hünfeld: "Autode Tovább »
Ezen a napon "Blade" cartárs invitálására a Tunexcom-Racing szervezésében egy autózással egybekötött kedvcsináló promófilm (nem pornó...) forgatásán vettem részt a Slovákiaringen. Lévén ez az alkalom nem a köridő faragásról szólt, a kényelmesebb módját választottam a 180km-es utazásnak: "főúri" kény Tovább »
Felkerültek az autóra a gyönyörű szép '18-as "TI"-felnik és kapott egy alapos mosást és polírt is + műszaki vizsga 2011.06.17-én Csöri-mester segedelmével (thx.)!! Tovább »
2011.03.15-én végre felkerült az autóra egy új Ragazzon kipufogórendszer! Nagyon vártam már az eredményt, de élőben sokkal jobban "szól" és mutat, mint azt vártam!! Egy élmény volt vele a hazaút Susegana-ból, a Ragazzon főhadiszállásáról, és igazából a tankolásnál lepődtem meg igazán, amikor 10,65 Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2.0 V6 TB
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Verde Argo
- Jellemzők:
Tutti a Verda!!!
"András bácsi" régi autói között található infó és képek a kocsiról, részletes felsorolás az autó felszereltségét illetően!
Mióta nálam van (2008 október), mindenből csak a legjobbat kapja, nehéz lenne felsorolni, mennyi mindent cseréltemi rajta, de kb. már 2,5 éve csak megy és megy... És persze egyre csak jobb-és jobb lesz!!! - Extrák:
-a fejtámlákban DVD-lejátszók, lejátszás menet közben is az ICS-központi képernyőjén
-állítható magasságú és keménységű "K & W" sportfutómű
-eredeti karbon középkonzol
-MOMO-váltógomb
-Zender-spoilerezés
-18-as gyári "TI"-felnik
-Ragazzon sportkipufogó-rendszer
-Autodelta (Harry Schulze GmbH.) motorvezérlő program (223LE, 323NM) - Egyéb:
-legális matrica rendszám