Mutasd

>> Esemény2013-01-09

A mai naptól már nem birtoklom ezt a csodálatos autót. :-(
Csak annyit mondhatok, hogy a Vele töltött minden perc izgalmas és élvezetes volt.
Ilyen szerethető autóm aligha hiszem hogy lesz még egy az életemben.
Kivételesen jól összerakott autó volt gyönyörű belsővel, jó fékekkel, vajpuha váltóval és leges-legelső sorban egy vérpezsdítő V6-os szívvel az orrában!!!

 
>> Esemény2013-01-09

Induló km-óra állás: 203515. Érkező km-óra állás: 206651. Megtett km: 3136. Indulás 2011.07.26-án 19h00. Érkezés: 2011.07.29-én éjjel 1h30. Sok megtett km, élménydús útszakaszokkal fűszerezve (a magyar utak után mi nem az?). Céges és privát tennivalók elintézve!
1. állomás: D-36088 Hünfeld: "Autodelta Agent" Herr Harry Schulze, informálódás lehetséges tuning lehetőségekről, terven kívüli beavatkozás: írattam a motorra egy új motorvezérlő programot. Az eredményt illetően pozitívak az érzéseim: alul ugyanolyan amlyen volt, 2000-től érezhetően erősödik, 3000-től 4500-ig brutál hátbavágós (tényleg!), 5500-nál kezd egy picit gyengülni, de azért simán elforog még 6500-ig...
2.állomás: D-45475 Mülheim an der Ruhr: "áru" leszállítva, meg sem kottyant a 180,-kgs súly a picikének! Megszabadultam a "ballaszttól", végre tudok felszabadultan autózni!! Oktatófilm indult a dekadens német verebeknek... :-)))
3.állomás: D-55606 Kirn: Céges látogatás: öltöny, "makkos" cipő fel, frizura, fizimiska belőve, elővesszük a legjobb formánkat!! Utólag mondhatom, hogy eredményes volt ez a látogatás, az út ára azóta már bőven "zsebben" van, és bízom benne, hogy ez még csak a kezdet...
És innentől jöhetett a szórakozás, irány Bajorország az "Unterallgau"...
4.állomás: D-87778 Stetten: NOVITEC tuningműhely, ahol megvettem az utolsó darab lökhárítótoldatot a "facelift" előtti 156-ra, ami raktáron volt... Gyönyörű Ferrarikat láttam a szalonban, a földön látható apró olajfoltok sem kerülték el a figyelmemet, ahogy "Csöri" mondaná: ez olasz, baszki! Ergó: egy pici olajfollttól még nem kell megijednie senkinek sem, biztosan jó autók azért a Ferrarik is!!! :-))
5.állomás: D-88656 Harburg am Schwaben: privát látogatás ebben a tündéri kis városkában, ahol azért üzletről is szó esett, de nem ez volt a lényeg, hanem egy kis feltöltődés és hát sajna felkészülés a fárasztó haza útra!!
Azért jó volt újra hazaérni, mert már nagyon hiányzott a kicsi családom....

 
>> Esemény2012-04-14

Ezen a napon "Blade" cartárs invitálására a Tunexcom-Racing szervezésében egy autózással egybekötött kedvcsináló promófilm (nem pornó...) forgatásán vettem részt a Slovákiaringen. Lévén ez az alkalom nem a köridő faragásról szólt, a kényelmesebb módját választottam a 180km-es utazásnak: "főúri" kényelemben érkeztem az Alfa Romeo 166 V6 TB-val. 1570,-kg-s önsúly, '17-es kerekek Bridgestone Blizzak LM22-es téligumikkal, szóval nem a legjobb köridő megfutása volt a cél!! A 26,6 C-os aszfalton hamar bemelegedtek a gumik és az autó hibátlanul tette a dolgát! Nagy élmény volt evvel az igazi "granturismo"-val féktávokat venni majd újra és újra kipörgő kerekekkel kigyorsítani... Az autóban minden kiválóan működött, jóindulatúan és kiszámíthatóan csúszott meg, semmi nem melegedett túl benne, olajfogyasztást nem észleltem!! Azért legközelebb megint a 156-tal megyek pályázni, de jó tudni, hogy a 166-ban is benne vannak a versenygének és egy jó futómű-fék-motor-váltó kombóval akár a versenypályán sem kell szégyenkezni vele! :-))

 
>> Tuning és extra2011-06-20

Felkerültek az autóra a gyönyörű szép '18-as "TI"-felnik és kapott egy alapos mosást és polírt is + műszaki vizsga 2011.06.17-én Csöri-mester segedelmével (thx.)!!

 
>> Tuning és extra2011-04-16

2011.03.15-én végre felkerült az autóra egy új Ragazzon kipufogórendszer!
Nagyon vártam már az eredményt, de élőben sokkal jobban "szól" és mutat, mint azt vártam!! Egy élmény volt vele a hazaút Susegana-ból, a Ragazzon főhadiszállásáról, és igazából a tankolásnál lepődtem meg igazán, amikor 10,65 l/100km-es fogyasztást regisztráltam!!!
Eddig Magyarországon nem evett 12,9 l/100km alatt a kocsi, sokszor inkább 14 l fölött... Persze tudom, hogy a folyamatos autópálya használat illetve a megnövelt guminyomás az elsődleges okai ennek a szerintem remek eredménynek, mégis örülök neki, mert jelesre vizsgázott a "kipuff" is!!!