Átléptük a 10 ezredik kilómétert, 6hónap alatt. Nemrégen cseréltünk gólyalábat, természetesen ugyanolyan elektromosan állítható gyári gólyaláb került a helyére. Toronycsapágy cserélve. Futómű állításon is voltunk.A bölcső csavarjai kilazultak--->meghúztuk. Mainap pedig csúnyán elkezdett folyni a fagyálló az utastérben. Valószínűleg fűtéscsap csere lesz.
Első indítás: 170720 Km
Jelenleg : 180900 Km
Eddig megtett: 10180Km
Érdi látogasom során sikerült mankókereket, ködlámpat, b oszlop alsó müanyag takarót. Torony tetejét, bolhákat, csomagtartó takarót szereznem
Cooler kifujt így kaptam egy csere darabot amit ma kicseréltünk. Valamint át vettem a 4 pontos övemet és szintén be is lett szerelve.
Vissza lettek húzva az elment tartók valamint a cooler is ki lett cserélve
Pár napja felszaladtam egy igen magas padkára. Lököst rajta hagytam és a cooler is kilyukadt. Coolert azóta már megvettem. Lökhárító kergetés közben viszont találtam egy igen vonzó GTA szettet. Meglátjuk mi lesz...
Át vettem az új pollenszűrőm amit be is raktam a helyére a fűtő ventilátorom a végét járta így kicseréltem az egyik jobb álapotú tartalék ventilátoromra. Megérkezett a Lefújószelep is.
Tegnap a Turbó nyomásmérőt bekötöttem, gondoltam megyek egy kis kört. Beindítottam ráléptem a gázra és leált. Hm. Indítgattam de hiába. Benzin pumpa nem búg. Legalább Fateromnál fosta össze magát. Ma Fater átnézte ki méregette. Egy Relé adta meg magát. Amit kicserélt, és pöc röff. Hétvégi családi Program Alfák takarítása, ápolása.
Megkapta a Friss Selenia Racccsing olajat
Km. 175982
Óra állás az első indítás elött: 170720 Km.
Óra állás jelenleg: 175764 Km.
Motorban jelenleg: 5044 Km. Van.
Bejáratva!