Bal hátsó stabpálca kicserélve trw-re.
Továbbra is kopog a futómű.
Ma ellátogattunk a Torontál utcai futóműveshez mivel elkezdett kopogni a futómű. Diagnózis: bal hátsó stabpálca cserés, minden mást rendben talált.
Megtörtént a motorolaj és szűrő csere 8707km után.
Selenia WR 5w40
Filtron OE670/1
Km:163577
Mai napon kicseréltük a pollenszűrőt, motorolaj és szűrő megvéve, és a 07.20.-án megrendelt "beszerezhetettlen" Tutela Multiaxle olajam is megérkezett!
Hazahoztuk az öreget, motorolaj leengedve, belsejét kipucoltam, nosztalgiáztam. Nagyobbik fiam kisem akart szállni belőle
Szilent cserekor levettük a dobbetétet, mögötte elkezdődött a rozsdásodás...
Le vakartuk, rozsda maróztuk, alapozva. Szerencsére időben elkaptuk, gyorsan le kaptuk a túloldalon is de ott nyoma se volt a korróziónak. Küszöbök levételenélkül lepattintottam elejét hátulját, szintén szép állapotban vannak.
Elővizsgálat sikeres, hibátlan. Futómű beállítva. Papíron sok minden javult, mondjuk még az is amihez nem nyúltunk és nem lett állítva. Remélem ezzel lezárjuk a gumirágás sorozatott.
A következő 3000km alatt majd sűrű gumi ellenőrzés...
Szilent cserélve, minden a helyén. Nem hiszem hogy ezzel még vége a gumi kopásnak (ha csak nem állították be rosszul... Nem az első eset.) Holnap újból kereshetek futóművest.
Ha továbbra is eszi a gumikat már csak a rugókra tudok gondolni, mivel a gyengébb rugó nagyobb kerékdőlést okozhat. Bár akkor is nagyobb felületen kopna...
Még Olajcserekor vettem új légszűrőt is, ami a nagy kapkodásban elfelejtődött. Most megtaláltam és cseréltük azt is.
Ma szétkaptuk a gépet, ahogy azt a futóműves mondta bal hátsó szilent szetszakadt, viszont a gömbfej tökéletes, nem lóg és van benne zsír is a porvedő csak levolt csúszva . Úgyhogy kap zsírt és mehet tovább. Kiszedtük a jobb oldali lengőkart is...
Állításuk ellenére nincs szétszakadva a szilent, viszont újszerű állapotban van! Hihetetlen hogy akárhova megy az ember állandóan leakarják húzni...
Így viszont több mint valószínű hogy nem ezért eszi a gumikat...