NFG-779 lett! Honosítva lett,mert van rajta még 31-ig érvényes osztrák műszaki! aztán szép lassan összeáll!
Tecneco légszűrő került bele megint, és Würth-ös izzó!
145893km-nél!
a zöldből átkerült az olajhűtő egészben , + olajcsere és olajszűrő csere első körben!
Sofima olajszűrő, és Agip 10w40 olaj került bele!
kicsit már ki is voltak,meg volt egy kisebb kattogás a bal oldalról,vettem rá a Bárdiban 2 db új féltengely anyát!
144932 km
1 év eltelt olajcsere óta... Selénia Wr 5w-40 Sofima olajszűrővel+ egy új kartercsavar
144280km-nél(pontosan 10ezer km ment bele)
múlt héten ez maradt vissza,mert a bontott ami maradt nekem,az rosszabb volt,mint ami bent volt... vettem újat,ékszíjjal együtt!Dayco mind kettő!
141816km
végre ki lettek cserélve az alábbi dolgok:alsó-felső lengőkarok,stab. rúdak és szilentjei! Rugós feszítőt is akartam cserélni de ami volt bontott rosszabb mint volt,úgyhogy lesz még egy kaland vele,kell az új!
Futómű jó lett,nem kopog nem zörög,futómű beállítás is jó lett!!! Ez miatt ment az autó csak fél év alatt 1300km-t kb.... inkább használtam a Punto TD-m ami volt!
(képeken a cserélt alkatrészek,az újak,és egy-két munkafolyamat)
Le lett mérve műszaki padon,mindene jó az autónak,rohadásmentes,pedig egy 96os 200ezer km-es osztrák autó!Lassan megy műszakira!
nyüszörgött ezért cserélni kellett a görgőket ! Plusz cseréltem pollenszűrőt és ablaktörlőt is
140308km