2008.02.02-én Vasárnap elkezdtem bontani az elejét az autónak hogy kiférjen a hengerfej. Ezt vehetjük alapkőletételnek is.. :)
A hűtők kiszerelésével már nem bírtam mert az alja hozzáférhetetlen volt, a vízcsöveken pedig buzi gyári(!) bilincsek voltak, amiket nem könnyű leszedni alulról akna nélkül.
A klímahűtőből is jön 2db cső, az egyiket sikerült lekötni (gáz szinte semmi nem jött belőle), de a másik nem adta magát, úgyhogy még a csövet is sikerült megcsavarnom.:(
Átnéztem a klíma reléit, biztosítékait is, minden ok, de egy kis gányolást azért találtam a klímapanelnél(a panel E1 hibakódot ír, és nem engedi állítani a venti erősségét):
Azt vettem észre itt a nagy bontogatás közpette hogy a panel hátulján lévő csatlakozók közül a bal oldalin vagdosva vannak a vezetékek. Mégpedig a jobb oldalán a piros és a feket-lila.
Utána megkerestem hova vezet és az utas oldalon a kesztyűtartó alatt lógó vezetékekre lettem figyelmes, ill. hogy van ott egy csatlakozó és azokba van ez bekötve. De a cstalkozón található 3. vezetékre nincs kötve semmi. Plusz van 2 lógó vezeték, azok is utólagosak. Ha azokat összeteszem akkor megy a venti folyamatosan legerősebb fokozatban.. De állítani úgy sem tudom a panelről.. Rakok egy képet a csatlakozóról is.
A lábterekben áll a víz. Valószínű hogy tényleg a fűtőradiátor cserés..
0
595
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia