Nos kész lett az önindító felújítás, így hát nem volt más hátra csak beszerelni..
Ez nem egy egyszerű feladat egy V6-on mert hátul van a leömlő alatt. Tehát kipuff le, leömlő le, kábelek le, stb, stb.
És még nem tudtam az önindítót mi fogja, hogy fogja..
Mindenesetre ha le kellett szedni a hátsó leömlő-katalizátor közötti csövet is, hát megvettem végre a flexibilis elemet is hozzá, és kollégám beleheggesztette a csőbe.
Nos eztán mondhatni rutinosan vettem le a kipuff. csövet, a hátsó váltótartó bakot és a leömlőt.
Aztán az önindító. 1 csavar, 2 csavar, a 3.? Hopp de "jó" helyen" van.. Hopp, nincs is benne csavar. Jah, hogy emiatt nem indult melegben? A jó q*ߤ÷׸¨°˘^!!!
Nem baj, már megszoktuk.. Azé lecseréljük.
Persze rájöttem mért nem volt benne az a hátsó csavar. Mert olyan szintű szopás berakni hogy olyat nem hordott hátán a Föld! :S
Mindegy, kész lett, jó lett. :)
Jah és ingyé volt a felújítás.. :D
Sajnos egyre libegősebb a kocsi eleje, és jobban felüt a keresztbordákon mint eddig. Tényleg kuka lesz?
0
547
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia