Nos kész lett az önindító felújítás, így hát nem volt más hátra csak beszerelni..
Ez nem egy egyszerű feladat egy V6-on mert hátul van a leömlő alatt. Tehát kipuff le, leömlő le, kábelek le, stb, stb.
És még nem tudtam az önindítót mi fogja, hogy fogja..
Mindenesetre ha le kellett szedni a hátsó leömlő-katalizátor közötti csövet is, hát megvettem végre a flexibilis elemet is hozzá, és kollégám beleheggesztette a csőbe.
Nos eztán mondhatni rutinosan vettem le a kipuff. csövet, a hátsó váltótartó bakot és a leömlőt.
Aztán az önindító. 1 csavar, 2 csavar, a 3.? Hopp de "jó" helyen" van.. Hopp, nincs is benne csavar. Jah, hogy emiatt nem indult melegben? A jó q*ߤ÷׸¨°˘^!!!
Nem baj, már megszoktuk.. Azé lecseréljük.
Persze rájöttem mért nem volt benne az a hátsó csavar. Mert olyan szintű szopás berakni hogy olyat nem hordott hátán a Föld! :S
Mindegy, kész lett, jó lett. :)
Jah és ingyé volt a felújítás.. :D
1.féltengely 146 15 155 156 18 2 20. 2006 2008.04.26 2010 24v 3.0 8v ablakfűtés ablakmosó ablaktörlő ac afm agy alaktészek alapjárat alapjárati alfa alfás alkatrész alufelni aluhegesztés amikor anyagok apróbb audio aug. autó.. autóhifi awi állapotjelentés átalakítás átalakulások átépítés balaton barum beázás beépítés belső benzincső benzincsövek bontás bontást bontó bontózás box bp bp-i bükk castrol check checkpanel csere cső csövek delco ebay elkezdtem emlékek fék fekfolyadek féknyereg felejtés felkészülés felni felújítás felújítása fényében fényezés fényszórómosó feszítőgörgő fk fogy fogyasztás fogyás ford. ford.ing. fordulatszám forgalomból forgat főtengely fotókban fűtéscsap fűtéscső fűtőradiátor fűtőradiátorcsere@nagyszopás.hu futóműállítás gazdasági gányolások generátor gerjesztő gtv gumi gumiharang
>> SzervizAlfa 155 GTA :)) // 2010-04-29