Lacháza után elindultunk a jól megérdmelt pihenés felé, ZAZ 156+párja, Tommasso 147, és jómagam párommal. Mivel Vince 33-asa feladta őt Vittorio a 145-el elvontatta Pestre. Hozzánk beültek az ő barátnőik. Szépen elkonvojoztunk a Balatonpartra, szereztünk szállást, és épp elkezdődött volna a pihi amikor...
Csörgött a telefon, Vittorio volt az, megállat a 145 is Pest után pár km-el. Nem volt mit tenni kb 20:30 lehett, elindultam menteni. Nagy szolgálatot tett a pár napja beszerlt xenon. A 200-as tempó és ez a fény mindnekit leküldött előlem az útról. Hamar odaértünk. Ez volt a szerencse. Pár perce tanakodtunk a kocsi felett amikor megjött a híres vihar. Utána BP-re érve láttuk mi történt. Nem semmi volt mindenhol letört ágak, stb. Pláne csúcsforgalom, egy öröm volt végighúzni a városon. De a kocsi derekasan helytállt, volt egy pár necces helyzet. A végére elszakadt a kötél is... 1 órába telt mire újra rögzíteni tudtuk az átszabott lökhárító miatt..
A Paulovics műhelybe került a kocsi, ott még megcsodáltuk Hadada Úr Q4 kocsiját. Kb. 2 óra volt mire a Balcsira visszaértünk. Egy élmény volt..:)
2
527
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia