- Típus:Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2015
- Színe:Fehér
- életkor: 49 nap
- km óra állás: 5.454 km
- össz. menetidő: 83,02 óra (3,46 nap!)
- átlagsebesség: 66 km/ó
- tankolt üzemanyag: 373,71 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,79 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 18,87 Ft/km
- átlagos napi futás: 111,31 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,06 %
Megjött a Brodit Giulietta specifikus tartó.
Eredetileg az előlapjára akartam rácsavarozni a navit, de a próba során kiderült, hogy nem lesz jó a szög. Kell az eredeti irányállító mechanizmus is. A szárát elegánsan elfűrészeltem, majd a tartó csavarral hozzácsavaroztam a Brodithoz.
A bepattintás a tartóhoz adott papír alapján gyerekjáték.
A szellőzőrács mentén bárhová tevető, és középre raktam.
Szerintem megérte az árát.
Ma megrendeltem egy autóspecifikus tartót:
Brodit 854984
Kíváncsian várom
- életkor: 37 nap
- km óra állás: 4.354 km
- össz. menetidő: 67,37 óra (2,81 nap!)
- átlagsebesség: 65 km/ó
- tankolt üzemanyag: 307,81 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,74 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 18,64 Ft/km
- átlagos napi futás: 117,66 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,59 %
Csöri is vett egy Giuliettát. Miután mindkettőnket erősen érdekelte a másik Juliska, összehoztunk egy villámtalit.
Elsőre nem is feltűnőek a különbségek, de ha jobban belemélyedünk, nagyon sokat lehet találni.
Aztán feltűnt az is, hogy az olajcsere után csálén rakták fel a motor burkolatot Rieglerék, a jobb alja nagyon felfelé állt. Lekapva kiderült, hogy a jobb első és a bal hátsó gumi rögzítőt (5. kép) nem rakták vissza a fedélbe, így vissza se tudott ugrani a helyére. Orvosolva lett.
Az előzetes egyeztetés során felmerült, hogy nevet is adunk a Vasaknak:
white girl & black girl
Végleges döntés még nincs...
Azt hiszem, hogy sikerült egy regent elkapni a Juliskánál.
Először csak az tűnt fel, hogy kigyorsításkor jobban kihúzatja a motort, nem váltott el 2e felett.
A pillanatnyi fogyi kb. 1,5-2 literrel megemelkedett.
A TCT váltó konzekvensen 2.000 felett tartotta a fordulatot. A legfinomabb gázpedál kezeléssel is 2e és 3e között használta a motort. Felváltás után mindig 2e fölé érkezett a fordulatszám.
Egyszer beleváltottam kézzel, amit sípolással reagált le és nem hajtotta végre az utasítást. Ha ekkor váltott volna úgy 1500 körülre esett volna vissza a fordulatszám.
Mentünk vagy 10 km-t és helyreállt a rend.
Amúgy érdekes, hogy normál üzemben se szereti 1500 alatt járatni a motort a TCT.
Valamelyik topikban téma volt, hogy hol készülnek az Alfa felnik. Kimentem, megnéztem. Török.
- életkor: 19 nap
- km óra állás: 2.683 km
- össz. menetidő: 39,67 óra (1,65 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 210,72 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,7 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 18,85 Ft/km
- átlagos napi futás: 141,21 km/nap
- mozgásban töltött idő: 8,7 %
Riegleréknél ma megejtettük a bejáratás utáni olajcserét.
Furcsa, hogy tiszta a kocsi alja.
km óra állás: 2.520 km
A kocsit szándékosan navi nélkül rendeltem. Egyrészt nem hiszek a gyári rendszer frissíthetőségében, másrészt az elmúlt évek során a megkedveltem a kis navimat, amibe sikerült POI-ként bevarázsolni az általam összegyűjtött hágókat. Már régóta ez vezet minden autómban.
Az ablakra cuppantás nem jött be, túl messze van.
A műszerfal tetején lévő tároló alja teljesen sima. Adta magát, hogy ide "cuppantsak".
A lakásban fellelt összes tartót bepróbáltam, vagy alacsonyak voltak (nem látszott ki a navi), vagy a megfelelő irányt nem tudtam beállítani. Aztán eszembe jutott egy régi telefontartóm, flexibilis szárral. Szerencsére a tartó csatlakozására pont felpattant a navi kerete.
A hétvégén teszteltem, mindössze két probléma van.
Az egyik a fedél rögzítése, hogy ne legyen teljesen nyitva. (Erre valószínűleg tépőzár lesz a megoldás.)
A másik, hogy nagyon régi a cucc és a tapadókorong már nem az igazi, nem rugalmas. Kell belőle egy új, úgyhogy indul a vadászat.