Mutasd

>> Autóápolás2020-07-19

Az emblémák kifakultak, csere érettek lettek.
Hátsóból sajnos eredetit nem tudtam szerezni csak a "ráragasztósat". A felrakás egyszerű, felületet zsírtalanítottam és mint a matricát rá lehetett rakni a régire.
Az első már kicsit bonyolultabb eset. A gyári hátulján két csap is van, amit egy rugós alátét fog hátul. Egyszerűbb a csere ha az ember kiveszi az egész scudettót. Három csavar.
A rugós alátétet lefeszítve a csapok segítségével előre kiütöttem az emblémát. Szerencsére körülötte van akkora perem ahol alá tudtam támasztani. Sajnos a két embléma távolról sem egyforma. Az eredeti jóval nehezebb, fémből van (réz?), míg az új fekete műanyag. (10. kép) Ráadásul egy pöcökkel több is van rajta. A pöcköt lecsípve, lereszelve már majdnem passzolt a helyére.
Újabb különbség hogy a két csap 0,5 mm-el vastagabb mint az eredetin. A lyukakat kicsit fel kellett fúrni. Innen már csak az volt a gond hogy a hátulján lévő ragasztó túl vékony, nem éri el a tartót, nem tart semmit. Mivel mást nem találtam Palmatex-el ragasztottam oda. A két alátétet hátul visszapattant. Már csak a scudettót kellett visszarakni.