Mutasd

>> Egyéb2021-12-07

Kikerestem a Spider cikkszám szerinti megfelelőjét az elring katalógusból. Kinézetre pont olyan mint a többi, viszont furi hogy többféle cikkszámon is van ez a méret az elringnél, de csak erre írta az Alfa cikkszámát is.
A másik vonal amin elindultam az a VA3 7-35 volt. A Corteco katalógusa adott találatot, ami cikkszám szerint szintén váltója az Alfáénak.
Kívül más mint az elring. A fém rész felső felén van egy vastagabb rész. (Mondjuk a Reinz is ilyen) Belül is kicsit másképp néz ki. A 9-es képen látni a belső vonalvezetését, ami a szelepvezető felső szélénél kicsit nagyobb átmérőjű. A többinél a bordázás aljával egy szintről indul befelé a kúpossága. Gyanúm hogy ezen a részen van kívül a nagyobb átmérő. Egyenlőre ez hasonlít legjobban arra ami eredetileg volt a motorban. Lehet hogy emiatt a nagyobb átmérő miatt a befelé menő szelepszár nem tudja nekitolni a szelepvezető tetejének a "behorpadó" gumit és ezért nem tolja le magát?

Még várok egy "talpas" garnitúrát egy újabb - értsd számomra ismeretlen - gyártótól. A Corteco is ajánl talpast ebben a méretben. Talán nem véletlenül...