Mutasd

>> Szerviz2022-02-02

A múltkor rájöttem hogy a legjobb megoldás kapaszkodót vágni a szimeringnek a szelepvezetőre. Sok próbálkozás után elkészült a szerszám és ma megejtettük a próbát.
Kettő szerszám is készült, egy vasból és egy alumíniumból.
Az alut teszteltük.
A végükbe egy nagy csavar került hogy annál fogva tudjuk forgatni, de mint kiderült nincs rá szükség. Kézzel is lehet forgatni.
A közepében van egy 7,2-es furat, ide jön a szelepszár.
A külső átmérő 32-es, így egy réteg ruha szigetelőszalaggal tudom a hidrotőke helyét védeni a sérüléstől.
A homlokfelületen olyan távolságra van egy M3-as menet hogy a kis méretű lapkát fel lehessen fogni.
Két lapka van egymáson. Az alsó csak távtartóként működik, úgy van beforgatva hogy ne is érje el a szelepvezetőt. A vastagsága 2,5 mm, ennyire van a bevágás a szelepvezető tetejétől. (6 mm magas az a rész ahová a szimering jön.))
A felső karcolja a "kapaszkodót". Így egy éles peremmel találkozik majd a szimering.
A kés beállítása nem kis türelmet kíván, de meglett. (A széria bevetésre egy a szelepvezetőt szimuláló stift készül hogy azon be lehessen állítani a kést.)

Szóval a tesztmotoron végzett próba eredménye a képen. (Csak a körbe vivőt nézni a többi a gyári szimering leszedésekor keletkezett.)