Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
Ma a tó déli részét jártuk körbe.
Nem mentünk le a partra hanem csodaszép hegyi utakon felmentünk a 700m Santuario di Montecastello-hoz. Egy elképesztő helyre épült templom. A templom maga és a kilátás is csodás. Az utolsó szakasz elég meredek, de megérte feljönni.
A következő megálló Maderno kikötője volt. Itt kompra szálltunk hogy átkeljünk a tó keleti oldalára. A kompon jött velünk kettő tűzpiros Vespa is. A tó körül már eddig is
nagyon sokkal találkoztunk, általában kettesével. Itt a matricából kiderült hogy ez valami újabb őrület. Külön bajszos és rúzsozott utasoknak. Jó buli lehet ha ennyien piros Vespáznak :-)
A túlsó oldalon Garda város volt a tervezett cél. Mivel ebédelni Sirmionéban szerettünk volna nem álltunk meg.
A következő megálló a Porta Verona lett volna. Itt meg parkolót nem találtunk.
Sirmionéban a szokásos parkolási őrület várt minket. A negyedik körben sikerült egy éppen távozó kocsi helyére beállni.
A melegre való tekintettel a vár bejáratánál elfogyasztottunk egy limonádét. Ott az orrunk előtt facsarják citromból. Csak jég megy bele.
Bent egy random kiválasztott étteremben megebédeltünk. A turistáknak szánt éttermek ugyan nem a gasztronómia csúcsát képviselik, de jókat lehet enni. Hatalmas séta következett a melegben.
A következő megálló egy szállodánál volt, ahol 2019-ben szálltunk meg. Jó volt visszaemlékezni az akkor történtekre. Lehet hogy még visszajövünk ide.
Innen a tóparton visszamentünk a szállásra, ahol a boltban bevásároltunk és a szobában egy "hideg" vacsorát fogyasztottunk el némi pezsgővel.
Autós téma:
A tó délnyugati részén belekóstolhattunk a körforgalmak világába.
A főúton max 800 méterenként (van ahol csak 300 méterenként) egy körforgalom. Pár km után már nem számolod. Mindegyiknék lassítani, körbe menni, felgyorsítani. Sok helyen nem is érdemes gyorsítani mert ott a következő vagy éppen ott a kijáratnál a következőnél álló sor vége. Az idő telik, a távolság nem fogy...főúton haladva úgy hogy a betorkolló utak 90%-ában senki sem jön.
Az átlagsebesség a béka segge alatt.
A fogyasztás a sok gyorsítás miatt az egekben.
Ráadásul nézegetni se tudsz mert ugye ott a következő körforgalom.
Nem véletlenül indexelnek errefelé másként mint nálunk. Ha egyenesen mész át akkor sose indexelnek, ezzel jelzik az egyenes haladást. Értelem szerűen ha jobbra kimennek az első leágazáson akkor jobbra, ha a harmadikon mennek ki akkor balra indexelnek. Így nem kell annyit kattogtatni.
Szívesen elküldeném ide pár napra közlekedni azt, aki a körforgalmakért van oda, hogy az milyen jó és mindenre is megoldás.