- Típus:159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Luxor
Megtörtént az első garanciális javítás és az első igazi Alfa élmény :-(
Szóval a fojtószelephez vezető cső lett cserélve, mert Giovanni amúgy olaszosan szerelte be az O-gyűrűt és becsípte azt. Innentől nem tömített és az olajpára itt távozva olajcseppeket idézett elő. Mellékesen kifújt a turbó is.
A tömítés cseréjéhez a csövet is cserélni kellett (37e Ft), mert külön tömítés NINCS. Még szerencse, hogy gariban volt.
Hazaérvén Győrből leparkoltam, majd amikor indítom a motort közli a Párduc, hogy alacsony az olajszint. Pálca ki, tele van. Indítás, újra közli. Lesz@rom, megyek tovább...
Megállás után megint közli, hogy ellenőrizzem és üreset mutat. Pálca ki, tele. Hazajöttem. Miután az akku és az elektronika ki lett véve csőcseréhez, átmozgattam a csatikat, hátha.
Innentől nem kérte az ellenőrzést, rendes szintet mutatott. remélem holnap is így lesz, mert ha nem Győrben maradok a szervizben.
1
971
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Stelvio
- Szerelőműhely
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
