Tagok >> TSiga ( I am the TSIG) >> 155 2000 T.S. 8V Super >> Blog
- Típus:155 2000 T.S. 8V Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Alfa Rosso 130
Nem tudom, mennyire extra, ha a gyári nyereg helyére másik gyári féket teszek fel, de azért tuningnak minősül. Történt egyszer ugyan is, hogy Marklartól beszereztem egy garnitúra 284-es fékrendszert. Igen ám, de V6-ból való, tehát vastagabb a gólyaláb és a tárcsa is más. Mondanom sem kell, hogy 1,5x drágább a tárcsa hozzá, mint a 16V-hez. Úgy 1 éve vissza kellett vinnem, mert egy srácnak kellett a szett. Öröm, bódottá, megszabadultam a drága futóműtől!
Kaptam helyette egy 16V fékrendszert Buksi 100km-t futott tárcsáival és betéteivel.
Most, kihasználva a karácsony utáni szabadidőt, elkezdtem felújítani. A csonkállványba új csapágyak is mennek, a féknyereg le lesz rozsdátlanítva és pirosra festve. Csonkállvány szintén kap védő festékréteget: feketét.
Az első dolog, amit megvettem az 2 liter RO-55 nevű rozsdaoldó szer volt. Feláldoztam magam, így egy vödrös nápolyi elfogyasztása után volt edényem hol vegyszerezni. Ebben ázik az alkatrész egy ideje, viszonylag jól működik. Lehet, hogy célszerűbb lett volna elvinni homokfuvatni, de talán majd egyszer.
Vettem féknyereg felújító szettet is. Ebben a féknyeregben a dugók 54mm átmérőjűek , ezért nem volt más szett, csak az, amelyikben új dugattyú is található.
Borsos ára miatt kénytelen voltam a pontjaim egy részét is beáldozni a célért.
Eddig:
2 liter RO-55: kb. 1000,-
2 féknyereg felújító klt. : 5030,-