Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 1.6 Twin Spark >> Blog
- TĂpus:146 1.6 Twin Spark
Mindent errĹ‘l a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokolják a tĂpust - Évjárat:2000
- SzĂne:Zöld
Ăšj Bosch lambda szonda Ă©s Vemo beszĂvott levegĹ‘ hĹ‘mĂ©rsĂ©klet Ă©rzĂ©kelĹ‘ a lĂ©gtömegmĂ©rĹ‘ elĹ‘tt.
Az új dolgok hatása vagy ténylegesen erősebbnek érezni magasabb fordulaton mint előtte. Nem olcsó de nem bántam meg. :)) km : ~182.000 km

Alfacity-ről további képek amiket a napokban töltöttek fel ;-) utolsó két kép a győri találkozó








9-kor érkezés, 10-kor kapunyitás.
Eleje esős volt de szerencsére nem sokáig ;-)
DennisBeru cartárssal is találkoztam, megis csodáltuk egymás alfáját ;-)
Tombola után irány haza, mindenki elfáradt :))
Ja és még pénteken lett újabb 3 pár alfás rendszám keret a shop-ból, tartalékba ;-)












Elindultunk, leĂ©rtĂĽnk... :) odafelĂ© frankĂłn leesett a bal elsĹ‘ lĂ©gterelĹ‘ az ajtĂłrĂłl mikor a kamion elzĂşgott mellettĂĽnk. Sajnos el is tört, Ăgy hát a jobbosat is lekaptam rĂłla. Majd talán kĂ©toldalĂş ragasztĂłval valahogy megkell erĹ‘sĂteni a rögzĂtĂ©st mert az halál, fĹ‘leg a melegben. Mondjuk ezen már nem mert nincs rajta, de a többin mindenkĂ©pp. :) ha jĂłl rĂ©mlik akkor a 186. sorszámot kaptuk az autĂłra. Zene volt, veterán Ă©s mĂ©g nem veterán autĂłk kiállĂtva. Ăšjabbak közĂĽl is akadt azĂ©rt. EttĂĽnk fagyiztunk aztán holnap folyt. köv. :)
U. I. : sorszám a 187 ;-)












BĹ‘rtisztĂtĂł Ă©s ápolĂł, autĂł illatosĂtĂł Ă©s egyĂ©b aprĂłságok a shop-bĂłl.
Új könyöklő. Ez nem olyan szögletes és jobban néz ki benne.
TetĹ‘kárpit gĹ‘ztisztĂtĂłval megtakarĂtva, de nem a vĂ©gtelensĂ©gik.
Aztán gyári első embléma, bontott. Anno 2006-ban Olaszországi bontóból hoztam egy párat és most fel is használom ;-)
A hátsó embléma az csak a felragasztható féle.
Egy két matrica amit megevett az idő lekerült, pl KUL - os is, Alfacity-s és még két matrica viszont felkerült.
Hátsó feliratok módosultak. Vissza került jobb oldalra az 1.6, balra meg átkerült a 16V.












Fa mintás lett korábban a műszerfal közĂ©psĹ‘ eleme, de a napsĂĽtĂ©s hatására a kĂ©t szellĹ‘zĹ‘ közötti Ăv negatĂv rĂ©sze kiegyenesedett. Ma leszedtem a fĂłliát Ă©s megtakarĂtottam a ragasztĂłtĂłl amit a fĂłlia hagyott maga után. Nekem Ăgy is nyerĹ‘ :))





2021.03.05 - 2023.03.14
4 irányjelzĹ‘ izzĂł csere, kicsit kezdtek fehĂ©redni Ă©s a fĂ©nyszĂłrĂłk kicsit magasabban világĂtottak mint kellett volna. UtĂłbbi helyszĂnen beállĂtva. 4 izzĂł cserĂ©lve Ăşjra. Más minden egyĂ©b rendben volt.
Képek később ha letölthető lesz...



GyĂşjtĂł tekercshez kapcsolĂłdĂł dugĂł cserĂ©lve. Korábban hideg indĂtásnál 2-3 mp-ig kicsit ingadozott az alapjárat Ă©s kĂ©sĹ‘bb is a hangján is hallani lehetett hogy valami nem okes (rendszertelenĂĽl puffogot), Ăgy hát ránĂ©ztem a trafĂłkra, pipákra Ă©s az egyik már nem tűnt jĂłnak a kĂĽlseje alapján. + A jobb szĂ©lsĹ‘ hengernĂ©l a kĂ©t gyertya elkezdett olajban ázni. Rögtönözve kitakarĂtottam egy rongy Ă©s levegĹ‘ pisztoly segĂtsĂ©gĂ©vel, majd levettem a szelep fedelet hogy pasztával meg tudjam kenni. KĂ©sĹ‘bbiekben majd kap Ăşj tömĂtĂ©st, bár ez sem rĂ©gi de mĂ©g Ăşgy is le kell majd vennem.
Azóta hogy ennyit tettem csak vele szépen egyenletesen indul és szép hangja is lett.
Másik a belső :
2 db műszerfal izzĂł cserĂ©lve Ăşjra, ebbĹ‘l egyik hol világĂtott hol nem. A műszerfal közĂ©p levĂ©tele után a vissza helyezĂ©s sem volt álom mivel ez a korábban javĂtott darab ott is tört ahol eddig mĂ©g nem. Már nagyon elment felette az idĹ‘. Pedig Ăłvatosan bántam vele, de Ăşgy nĂ©zem ennek már mindegy volt. Gondolkodtam hogy keresek másikat bontottan hátha sikerrel járok, de aztán itthon volt egy ezĂĽst szĂnű amivel mĂ©g vettem az autĂłt. Ez egy Ă©p darab, sosem kellett javĂtani csak nem illik annyira az összkĂ©pbe a szĂn vĂ©gett, pedig szĂ©p. Vettem mahagĂłni utánzatĂş fĂłliát Ă©s lesz ami lesz alapon le fĂłliáztam. RemĂ©lem tartĂłs marad, elsĹ‘ fĂłliázásom volt. JĂłl sikerĂĽlt szerencsĂ©re.









