Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 2.0 TD >> Blog
- Típus:146 2.0 TD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Kék
Hátul már elgyengültek a rugók kissé, már egyszer cseréltem, de az előtte lévő is ugyan ilyen volt, az elejéhez képest, és utánfutó ha tele volt pakolva akkor rendesen koppon volt, úgy hogy tettem bele hátulra légrugókat.
A gyári ütközőt kivettem, és kaptam a légrugóhoz oda való gumi tányért.
Mikor helyeztem be, véletlenül sikerült leszakítanom a fejét, úgy hogy meg próbáltam egy másikat, de az sem vált be, mert azt sikerült a rugó belsejébe helyezni, de olyan rideg az anyaga hogy a helyére nagy erőlködés árán sem ment be úgyhogy úgy döntöttem inkább vissza rakom az eredetit aminek rugalmas az anyaga és levágtam belőle hogy az legyen a felső támasza a légrugónak.
Bal és jobb oldalt is készen van.
Alapból 0,5 bar az ajánlott, terhelésnél 1.2 bar a maximum.
Most 1.1-1.2 baron van a tesztelés idejére.
Kemény is lett a rugózása, de majd csökkentem.
Kapott még szelep hosszabbítót hogy ne keljen alá feküdni, csak legugolni az autó mellé.