Nos átestünk egy vezérlés (vizpumpával) és termosztát cserén. (128.014km) Valamint lecseréltem a hőgombát is a LMM előtt. (Az újabbakon már egyben van de nállam még külön...) Hideg motornál 2500-3000 alatt hol ment hol csak rángatóztunk, bár inkább alig akartunk menni, most végre jónak tűnik. A szerelő mester Bandi volt, akarom mondani András bácsi :o) THX!
Túlestünk ezen is. Igaz a km óra még nem érte el a 100.000km -t csak 99.380km -t mutat de ez most így jött össze :) Mivel a vezérlés 80k nál ki lett kompletten cserélve azért most nem sokmindent kelett beújítani. Pontosabban csak a 8db Gyári NGK gyerta (Egyben ez volt a legnyagobb tétel :) ) . Ráadásul műszakis is lesz az autó, szóval komplett átvizsgálás és olajcsere + egyéb szűrők (olaj, levegő, pollen). Úgyhogy nyugottan várom a műszaki vizsgát.
(Majd el felejtettem 2 napja a kuplung pedál és a kuplunk munkahenger közötti kis gumi megadta magát, ezt egy helyi maszek szerelő megoldotta, így nem kelett komplett munkahengert cserélnem.)
1
373
Fórum
Friss topicok
- 159
 - Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
