Elgurultam futóműveshez régen volt már megnézve hogy áll a futómű. Alapjában véve kisebb nagyobb eltérésekre számítottam de ultra minimális állítást kelet csak eszközölni ez igen meglepett mert ides tova 4 éve nem volt állítva a futómű. Ami elszomorítóbb, hogy kerék centírozáskor kiderült az amit nem szerettem volna. A Pirelli P5 Drago gumik a végét járják, sokan szidták őket így úgy de kopásilag elég jól birják lenne még benne 2 szezon de valahogy szerkezetileg nem az igazi, egy párszor áltak 2-3 hetet az biztos nem tett jót nekik. Elégedett voltam velük és a mintázat is jól nézett ki de így mivel 2 necces és a másik kettő is problémás így kap a jármű 4 vadi új Michlein -t. Pirelli P6 -al szemeztem de ki szeretném próbálni a hurkás márkát és most akcióban olcsóbb mint a Pirelli, meglátjuk milyen lesz...
2006/03/31 Egomi találkozó előtt felkerültek a vancsi új papucsok felnivel :) Alutech 15" + Pirelli P5000 195/50 R15 82V
2005 késő ősz 4db Téli papucs vasfelnire Kleber gyári méretben 185/60 R14 (~40.000Ft)
2006/01/29 Kiszúrták a bal első kerekemet
2006/02/04 Sikerült beszerezni egy ugyan olyan mintájú gumit (12.500Ft)
Néha sajnos sokat áll az autó annak ellenére hogy megy bele a Km rendesen :) Szóval a nyári gumik elég rendesen ütöttek 100 nál már rázott a kormány, mintha hullámos lenne az út. Kerék centírozás nem sokat segített. Egy másik helyen szemfüles szakik észre vették, hogy nem is a súlyozással van a probléma, hanem a gumi deformálódott picit az ácsorgás miatt. leszedték a gumikat elforgatták, majd visszarakták, újra kicentírozták. Persze a deformálódást nem tudták megszüntetni maradéktalanul, de sokkal jobb lett már 130 nál sem ráz úgy mint előtte 100 nál. Ennél többel úgy sem megyünk :D Nem volt olcsó de izzadtak rendesen hogyan lenne a legjobb, így megérte borravalóval együtt...