Tagok >> boxerhang >> 155 1.8 TS 16V >> Blog
- Típus:155 1.8 TS 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe: bianco argento
Amikor vezérléscserén voltam közölte a szerelő velem, hogy nem jó a hűtőventillátor előtétellenállása, így direktre kötötte. Oké mondom, forog az a lényeg. Elmentem ótósboltba, hosszú keresgélés után közölték, hogy gyáriban van csak, 30 ezer jó magyar forint körül. Na, szuper, marad így egyelőre. Aztán tegnap megint kint voltam a szerelőnél, mutatott egy Ducato elenállást, aztmondja ugyan az, 7 ezer Ft. Odaadja, próbáljam ki. Oké, irány haza, Alfából ki. A Ducatóé valami 0.23 Ohm, vagy 2,3, már nem emlékszem. Gondoltam megnézem a sajátomat, nem nézett ki rosszul, rácsipogtattam multiméterel, hát jó! Na, szuper, próba. Működött. Az ellenállására már nem emlékszem, de nem ugyanaz mint a Dukcié, nem jelent kerülőutat. :( Mindegy, a saruk elég gázul néztek ki, lötyögtek is, nekiállok lecserélem őket. Gondolom van hozzá valami speckó csatlakozó, de jó lesz saruval is. Levágdostam a régiket, szépen leblankoltam, rá az új, nameg egy szép fekete zsugorcső. Csakhogy a zsugorcső túl kicsi volt, nem ment rá a sarura. 10 percet szenvedtem vele, amikor eldöntöttem szigszalagot kap. Majd veszek nagyobb csövet, aztán ráteszem. Valamiért hátramentem, felnyitottam a csomagtartót, és lám, a keresett vastagabb cső meglett. Ó, mondom gratulálok magamnak, vissza minden szigszalag le, de ez sem megy rá... Itt szpatom magam 40 fokban, gondoltam, legközelebb jobban megtervezem a barkácsolást. Na, addig szenvedtem, hogy ráment a cucc, öröm éd bódottág, gyorsan kapcsoltam egy klímát, forgott a cucc, kész vagyok! Kicsit még szorítottam a sarukon, le ne csússzon, mert nem túl hosszú vezeték maradt. (Pedig nem sokat vágtam.)
Viszont a szelepfedél sarkánál megint szivárog az oil. Pedig új tömítéssel, új szelepfedél, pasztával 2 nap alatt lett rátéve. Szuper...