Tagok >> Csöri >> 147 GTA 3.2 V6 >> Blog
- Típus:147 GTA 3.2 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Alfa Rosso
A mai nap levizsgázott az autó, 2020.07.04.-ig ez is megoldva. Ezt megelőzően kapott új vezérműszíjat, friss Selenia Racinget, szűrőket, fékfolyadékot.
Km: 70.150
Ha jól számolom több mint 5 éve nem nyúltam a GTA-hoz, 3 éve pedig ki sem mozdult a garázsból. Idén viszont ennek vége, újra használható állapotba rázom. Kezdetnek megcsinálom rajta a kötelezőket (vezérműszíj 9 éve volt cserélve) aztán irány műszakira, mert az sincs rajta több mint 2 éve.:)
Idén ismét nem a GTA-é volt a főszerep, talán ha ötször előbújt a garázsból. Most pedig 2013.03.31.-ig biztosan pihen.
Sajnos a Brembo betét nem vállt be. 200 km után, enyhe pedálnyomásra iszonyatos fémes csikorgással reagált, így ment a kukába.
Helyére Ferrodo került, ezzel már nincs gond.
A hétvégén sikerült lecserélni a rendszert a nagy fékekre. Minden tökéletesen passzolt a gyári helyekre, gond nélkül ment az átépítés.
Amióta megvettem a GTA-t gyengének éreztem a Brembo nyergek "szorítását". Erre a gyárban is rájöttek és 2003.12.-től már 330-as fékrendszerrel és nagy nyergekkel szerelték ezeket az autókat, leváltva a kisebb 305-ös szintén 4 dugattyús nyergeket.
A pályautózás döbbentett rá igazán, hogy itt nincs mese váltani kell a nagy fékekre. Az idő most érkezett el arra, hogy egy új rendszer építsünk fel az autóra. Ennek legfontosabb elemei a nyergek ma érkeztek meg a napfényes Itáliából.
Végre vége a télnek és eljött az április 1. A GTA is újra forgalomban, de a műszaki lejárt 03.25.-én. A szezont pucoválással kezdtük, aztán irány a vizsga.
2014.04.06.-ig letudva a "probléma".
Plusz kapott egy gyönyörű tanksapkát a Giulietta Linea Accessoriból.:)
Km: 66.560
Ez az év sem volt km-ben gazdag a GTA-val, 1500km-t sikerült együtt futnunk.
Most április 1-ig pihenőre vonul, jövőre talán többet sikerül autózni vele. Természtesen tisztán került a garázs mélyére, és a tavaszi polírt is most kapta meg.
Régóta szerettem volna egy műszerfalba pontosan illeszkedő navigációs egységet. A kezdeti lelkesedésem alább hagyott, miután rájöttem, hogy komplett működőképes egységet szinte lehetetlen beszerezni, az új szett pedig több ezer Euró lett volna.
Aki esetleg hasonló projecten töri a fejét felsorolom a hozzávalókat.
1. Nav+ fejegység (ezt sok helyen árulnak, de önmagában csak a rádió-CD része használható)
2. Beépítő fémkeret (ez rögzíti a műszerfalba a fejegységet)
3. GPS-Telefon antenna kábel
4. GPS-Telefon-Antenna egység a tetőre
5. Mennyezetvilágítás beépített mikrofonnal a telefonhoz
6. 4 gombos kormányvezérlő egység (ez csak opció, ez nélkül is működik)
7. SIM kártya tartó a telefonhoz
Pár hónapja végül belevágtam a navi építésébe. A fejegység beszerzése volt a legegyszerűbb sok helyen árulnak ilyet a neten. Persze nem olyan színben mint amilyen nekem kellett. A GTA sötétgrafit színű műszerfalához lehetetlen lett volna találni navit. Szerencsére az előlap 8-10 csavar eltávolítás után lejön, így az könnyedén bármilyen színre fényezhető.
Az antennák és a többi kiegészítő beszerzése volt a nehezebb dolog. Ezeket többnyire kifelejtik a hirdetésekől, márkaszervizben rendelve viszont hatalmas költség. A beépítő fémkeretet, és a telefon SIM kártya adapterét így is kénytelen voltam újban rendelni. Az antennát és a kábeleket több hetes keresés után sikerült felhajtani, így nekiálltam beépíteni a motyót. Minden elő volt készítve gyárilag, így csak a kábelt kellett eljuttatnom a fejegységig, és a csatlakozókat kellett össze dugni.
A kormány rádió vezérlő gombjait még garanciában cserélték 5 éve, és akkor rossz cikkszámot rendeltek, és a 4 gombos verzió jött meg. Most ez kapóra jött, mert így ezeket nem kellett cserélni, a telefont a kormányról is lehet kezelni.
Az eredmény nekem nagyon tetszik. Működik minden komponens, tavasszal majd megkezdem az éles teszteket vele.
Hátránya, hogy megszünt a pohártartó, de egy Alfába az nem is kell.:)