Mutasd

>> Egyéb2007-11-10

El sem hiszem!!!:) Sikerült beszerezni a kincseket, amelyek nélkül a serie I. kivitelezése ezidáig teljesen bizonytalan volt. Már épp kezdtek a nulla felé redukálódni az esélyeim, amikor egy sima "Sprint alkatrészeket keresek" apróhirdetésre jelentkezett a megmentőm! :)
Nem volt olcsó, de ugye ezeknek a kincseknek az ára felbecsülhetetlen, főként ha belegondolunk, hogy ezek a hibátlan krómfelületek több, mint 30 évesek!:)
(Persze mielőtt a végső helyükre kerülnek, kapnak egy finom 4k-s polírt + pasztás felületkezelést.)

>> Egyéb2007-08-02

Teljesen kicsontozva, csak olyan dolgok maradtak a kasztnin, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy felguruljon a garázsból.
Innen kezdhető a homokfújásra, lakatolásra való előkészítés.

>> Egyéb2007-07-10

Blokk hátfal és karburátor talpak felújítása korongozással, majd 2 réteg cinkbevonattal. (Később, összeszerelés előtt még 1 réteg cink bevonat kerül rájuk.)

>> Egyéb2007-06-23

Újabb cinkréteg egy enyhe felületi csiszolás után. Megint fog állni egy hetet, és majd kap egy 3. réteget is...

>> Egyéb2007-06-12

Motoralkatrészek felkorongozást követő galvanizálása, arany színnel. Ki mondaná meg, hogy ezek majdnem 30 éves, szanaszét rozsdált tárcsák voltak???:)
Na ezért haladok ilyen marha lassan ezzel a projekttel, most már legalább a noszogatók is látják!:)
Cserébe a vas összes, legapróbb porcikája így fog kinézni, mint ezek az ékszíjtárcsák.

>> Egyéb2007-06-10

Motoralkatrészek arany színű galvanizálás előtti felkorongozása

>> Egyéb2007-06-02

Öntvény letisztítása és új fény, cinkbevonattal

>> Egyéb2007-05-14

Motor újjáépítése
A boxerek mágusától kapott alapanyagból kiindulva vadiúj motor építése kezdődik, csakis minőségi alkatrészekből.

>> Egyéb2007-05-14

Elkezdődik a nagy meló...
1.Teljes kicsontozás
2. Teljes lakatolás > Teljes alapozás >megint lakatolás > újra alapozás > fényezés... de ne rohanjak ennyire előre...:)
A képeken nincs tükör! Az egy másik sprint! (donor) :)))