Beszereltem a fejegységet és végre eltűnt a vezetékköteg:-)Megjött ma a plexipár is a kondihoz, új, hihetetlen, de van....stabilan fogja mostmár az elektromos erőművet.A csomagtartóba befaragtam egy kapcsolót a világításhoz, illetve ( THX )Marklar155, kapott 1 hibátlan kalaptartó filctakarót is a csomagtér nem beszélve a bolhák pótlásáról.Megjött a turbo nyomásmérőműszer is ( Cartron kft .) premium minőség, a helyét már kinéztem, befaragni művészet lesz..:-)
Rögzítettem, csatlakoztattam mindenkit mindennel a mai napon, már csak a fejegység bekötés van hátra és röffenhet a cucc.
Ha hifi ha nem, ma csatlakozók és sarucserék voltak.A bekábelezett aranyozott és ezüstözött hangszórókábeleknek ( már bent voltak ) gyártottam ISO csatikat érintkezőkkel, thx Elektrotech Kft:-).A jó öreg akksisarukat kicseréltem aranyozott, védőplexivel ellátott sarukra, a láda meg kapott 1 kis krómpálcás védelmet a rács fölé.Alakul...:-)
Magnat Bull Power 2200 erőlködó és egy Magnat Power Bull 3000-es mélynyomós doboz került ma be a csomagtartóba.
A kábelezés adott volt ezért tettem be csak, hogy egy kis mély majd masszírozzon hátulról.
Még kap egy Toxic 1F-os kondit és összeáll a mjúzik rész:-)Csatlakozók, egyebek még úton.