Elkelt ma a nagyvad de a legjobb helyre, M.Tóth Gyula gyűjteményébe került így garantált a fennmaradása az utókornak.
Nagyon szép emlékeket adott, nagyon ment és nagyon sok gondozást kapott.
Megvannak végre, nem volt egyszerű de végül hazakerültek:-)
Tökéletes kiegészítő, végre tartja a nyakat kényelmesen.
Elkészültek a szervo és fékfolyadék kupakjaim is, ma bekerültek.
Bevontam karbonszövésű aluszövettel és színre fújtuk a sima kék műanyag kupakot egy kis plusz látványnak:-)
DZ-nél ma reggel 9-re volt időpont, Első-első lambda szonda cserélve, néha dobott 1 hibát,hogy lassú kör, na most már nem teszi:-)
Tanktartó 3.-ik tartója is kicserélve galvánozva lett az is.
Odafelé full dugó de hazafelé jó volt a tempó.
Lassan 3 éve volt az utolsó ezért kértem időpontot a Mestertől, ráállított mert a magyar utak kiválóak ugye... a futómű bírja azért, jó volt hazafelé kicsit megkergetni a ménest:-)
Ma volt 1 kis időm esővízzel leöblítve a vas, C oszlop takarók kicserélve, belső kész:-)
Hamutartók elkészültek helyükre visszaszereltem, következik a C oszlop.
Az 1-2-3-as trafókat kicserélte ma Zoli biztos ami biztos, Bremi szett került be / Bosch szalagon készült / tanktartó pántokat is egyúttal amit előtte galvanizáltattam a Galván 92 Bt-vel / Attala /.
Rendben a vas odafelé kifogtam Európa legnagyobb araszolós dugóját...hazafelé a szokásos paripavágta megvolt:-)
Fogy az utastérben a gyári szürke műanyagok létszáma, a B oszlop került sorra nemrég bevontam karbonszövettel és ma beszereltem a helyére.
Van kis különbség:-)