Elkelt ma a nagyvad de a legjobb helyre, M.Tóth Gyula gyűjteményébe került így garantált a fennmaradása az utókornak.
Nagyon szép emlékeket adott, nagyon ment és nagyon sok gondozást kapott.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105466t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105467t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105468t.jpg)
Megvannak végre, nem volt egyszerű de végül hazakerültek:-)
Tökéletes kiegészítő, végre tartja a nyakat kényelmesen.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105278t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105279t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105280t.jpg)
Elkészültek a szervo és fékfolyadék kupakjaim is, ma bekerültek.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105239t.jpg)
Bevontam karbonszövésű aluszövettel és színre fújtuk a sima kék műanyag kupakot egy kis plusz látványnak:-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105000t.jpg)
DZ-nél ma reggel 9-re volt időpont, Első-első lambda szonda cserélve, néha dobott 1 hibát,hogy lassú kör, na most már nem teszi:-)
Tanktartó 3.-ik tartója is kicserélve galvánozva lett az is.
Odafelé full dugó de hazafelé jó volt a tempó.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000103/0000103793t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000103/0000103794t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000103/0000103795t.jpg)
Lassan 3 éve volt az utolsó ezért kértem időpontot a Mestertől, ráállított mert a magyar utak kiválóak ugye... a futómű bírja azért, jó volt hazafelé kicsit megkergetni a ménest:-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000103/0000103718t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000103/0000103719t.jpg)
Ma volt 1 kis időm esővízzel leöblítve a vas, C oszlop takarók kicserélve, belső kész:-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102649t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102650t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102651t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102652t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102653t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102654t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102673t.jpg)
Hamutartók elkészültek helyükre visszaszereltem, következik a C oszlop.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102393t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102394t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102395t.jpg)
Az 1-2-3-as trafókat kicserélte ma Zoli biztos ami biztos, Bremi szett került be / Bosch szalagon készült / tanktartó pántokat is egyúttal amit előtte galvanizáltattam a Galván 92 Bt-vel / Attala /.
Rendben a vas odafelé kifogtam Európa legnagyobb araszolós dugóját...hazafelé a szokásos paripavágta megvolt:-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102372t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102373t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102374t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102375t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102376t.jpg)
Fogy az utastérben a gyári szürke műanyagok létszáma, a B oszlop került sorra nemrég bevontam karbonszövettel és ma beszereltem a helyére.
Van kis különbség:-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102160t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102161t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102162t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102163t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102164t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000102/0000102165t.jpg)