Folytatásra ma volt időm, belehúztam, hátsó fékek és környéke is rendbetéve, nyári szett is felugrott, fékcsövek rézből gyártás alatt, lassan összeáll.
Kicsit szétkaptam, kicsit letisztítottam fémre mindent majd cink alapozó és fekete fény, csavarok is leápolva, tárcsa felszabályozva, tisztítva fújva, fék szét alapozás, fényezés száradás, új fémcsövek gyártás alatt.. Betétek és fékcsövek folyamatban.
Elkészült a betét karbonozása is a kormánycseréhez, lelkierőt gyűjtök..:-)
Akksira meg csináltam 1 matriccot, mégis csak szebb.
Bekarbonozva a helyére pattintva, / nem fólia nem VTN / köszönet a Mörus Carbon Arte-nak ismét, motortér pár elemének folytatás folyamatban.
Csont nélkül, minden érték ok de a hó az monnyonle...:-)
Kicseréltem, 10 perc, zseniális megoldás, semmi f..k, nagyon korrekt tervezés, 2 csavar 2 pattintás és ennyi.
Mondjuk eddig minden szerel(het)ő barát amivel találkoztam belül.
Megjöttek a 18-as nyári papucsok, tavaszig majd rákerül a nyári aluszettre.
Remélem tudja majd a jelölt értékeket, mert az alapján egész pofás.
Minden a helyén. van különbség rendesen, előtte, utána...:-)
Kihasználva a viszonylag jó időt felraktam a kárpitokat a helyükre a matt feketére / előző osztrák tulaj által / lefújt belső elemek kaptak 1 karbonborítást nem matrica nem vtn. Köszönet ismét a Mörus Carbon Arte részére.A belső konzolok stb. még folyamatban.
Téli szett is a helyén.