Mutasd

>> Szerviz2020-11-03

Itt következett az igazi munka. Azt már mikor megvettem tudtam hogy jól el van rohadva az autó. De azért ennyire nem gondoltam volna....
Szerencsére ismerek egy lelkiismeretes karosszériást, aki megcsinálta nekem, de azt mondta ilyet többet nem vállal. Kb 1 hónapig csak az én autómon dolgozott. Mindent lepucolt, leszedte a rozsdát mindenhonnan (kivéve a motortér, mert még a motor benne van hogy mozgatni lehessen), kivágta a hibás részt, lealapozta....csinált nekem erősebb emelési pontokat, a kipufogót rozsdátlanította, festette....

Vennem kellett neki a munkadíjon kívül kb 70 ezerért kellékeket, 1 komplett első sárvédőt, egy pótkeréktartót és hátfalat, meg néhány apróságot.

A különbség már abban érezhető, hogy ha most elkezdem emelni az első emelési ponton akkor nagyon hamar emelkedik a hátsó fele is a kocsinak, míg előtte szinte kettéhajlott. :)

A teljes költség tartalmaz még egy szélvédőt, egy üregvédelmet, a belső tér szét- összerakását, a szélvédő kivágást, a szállítást a festőhöz és vissza, a rengeteg képet és a sok baráti beszélgetést :)

A képek csak egy kis ízelítő. Szinte mindenhez hozá kellett nyúlni. A nagy lemezeken kívül még az összes tartót, rögzítőt, fület, mindent újra kellett alkotni.