Mutasd

>> Szerviz2020-05-25

Az első két olajcserét 15.000 és 30.000 km-nél csinálták meg az Atlasz Autónál (míg demoautó volt). Bár 15 ezer a hivatalos csereperiódus, nálam - mint minden autómnál - 10 ezrenként lesz az olajcsere, így 45.000 helyett 40.003-nál érkeztem az Olasz Autók Házához. Majdnem összejött a kerek 40.000, de ebben Piritu profibb :)

Orvosoltak két további apróságot is. Az egyik első radarszenzor néha becsipogott. Le volt törve az egyik füle, ezért nem volt teljesen a helyén. Garanciában rendeltek újat hozzá. A váltókar körüli műanyag betét szintén nem volt teljesen a helyén, ezt is helyrerakták, de ebből is rendeltek egy újat.

Közben megérkezett a jobboldali kipufugó vég is, lassan belekezdhetek a duplakipuffos átalakításba végre.