Halesz - főkép
>> EseményAlfa GT Q2 170 Le // 2013-06-26

4 év, 70.500 ezer km, több mint 2 millió forintért majdnem 7000 liter üzemanyag (hm, nem tudom, hogy jött ez ki, mert ez majdnem 10 literes átlagfogyit feltételez, dehát akkor ezek szerint ennyi...)

A mai nappal lejárt a + 2 év kiterjesztett garanciám is, ami rendesen behozta az árát. Ez a poszt kicsit összefoglaló is arról, hogy mi minden történt az autóval 4 év alatt. Sok apróság is van a felsorolásban, de azért azok nélkül is hosszú a lista. Hogy sok-e vagy kevés, döntsétek el Ti, szerintem sok.

Első 2 év
Esőérzékelős ablaktörlő szenzor
Bertone felirat, ferde volt
Pajzs, nem matt króm volt, mint a többi része
Ajtók beállítása
Bal első sárvédő beállítása
Tolatóradar egyik érzékelője leesett
Vezetőülés támlájának cseréje
Stailizátor rúd és jobb oldali kerékcsapágy cseréje

Kiterjesztett garancia idején
Vízpumpa-csere, egyben teljes vezérlés cseréje
Váltógomb cseréje
Kilincsek beállítása
Vezetőoldali napellenző cseréje
Kormánymű cseréje
Vezetőülés támlájának cseréje 2x (és még mindig nem tökéletes)
Jobb oldali ülésfűtés kapcsolójának cseréje
Jobb oldali kilincs (még csak megrendelve)
Kuplung-csere
Hűtő cseréje
Olajhűtő és cső cseréje

A fenti történéseket részletesen ismertettem a blogomban.

Az autóm összesen 2 alkalommal hagyott cserben, egyszer a kuplung miatt, a második pedig az olajfolyás volt. Ott talán még eljutottam volna vele a szervizig, de inkább nem kockáztattam.

Az autót végig az Autóház Budaörsnél szervizeltem, és külön kiemelném, hogy egyik panaszom ellen sem éltek kifogással, mindent azonnal intézek, egyszer sem volt kérdéses ügy. Szóval ezúton is köszönöm Horváth Lacinak és Rohodi Misinek az ügyintézést és az odafigyelést!

Összességében kicsit bosszús vagyok az autó miatt, ugyanakkor jó érzés, hogy ilyen sok dolog ki lett már cserélve (kuplung, vezérlés, kormánymű, hűtő, olajhűtő), remélhetőleg ezekre egy ideig nem lesz gondom. És abban is reménykedem, hogy most egy ideig csak jó dolgokról vezetem majd ezt a blogot tovább.

Basszus, most jut eszembe, a kuplungos és az olajhűtős sztori azután történt, hogy hozzám került a lófej!!!

>> EseményAlfa GT Q2 170 Le // 2011-06-29

2009-ben pont ezen a napon vettem át a GT-t. Azt hiszem két év után érdemes egy kis számvetést csinálni :)

Az átlagosnál kicsit kevesebbet használtam, eddig összesen 38 ezer kilométer van benne. Ebből kb. 10-15 ezer volt az igazi élményautózás. A Giro-s találkozók, a Selénia Rallyk, és a horvátországi utak. Ezen a jövőben változtatni kell, mégtöbb kanyarra van szüksége Blankának!

A két év alatt szépen lassan elérte a végleges megjelenését az autó. Kapott télire sokküllős, egyedi 17-es felniket, fekete tetőt, lecseréltem a nyári Q2-es felniket grafitszínű sokküllősre, QV-lóherék kerültek az első sárvédőkre, majd a hátsó csomagtartóra felkerült egy Zender szárny. Sikerült így eléggé egyedivé varázsolni az autót.

Ennél több külső módosítást nem tervezek már, ez így már pont elég sportos, és feltűnő. Nem lesz mindkét oldalon kipufogó, nem lesz fólia az ablakokon, itt szépen megállunk! :D

A születésnapi ajándéka egyébként egy bőrápolás és egy alumínium tanksapka lesz :)