Tagok >> Haro >> 147 1.9 JTD >> Blog
- Típus:147 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero
Végre eljött az idő ,hogy a stabilizátor szilenteket és a váltókulisszát kicseréljük. Hála a MÉTA autószerviznek:)))
Természetesen gyári szilentek kerültek az autóba ahogy a váltókulissza is gyári,amiket az Elforg Kft-től szereztem be.
A felső lengőkarokat is kicseréltük aztán jött egy futómű állítás és egy ózonos klíma tisztítás:))))
km: kb 220 ezer
Elkezdtem az autót előkészíteni a fóliázásra ,mert ahogy ismerem a Haleszt egyik este felhív ,hogy a következő reggelen rakjam le a kocsit fóliázásra ,de én nem szeretnék kapkodni.
Első lépésként az összes matricát és felíratott eltüntettem a kocsiról,szegény elég csúnyán néz ki így.
Következő lépés a küszöbön található minimális rozsdásodás lesz.
Végre ismét a szép kerekek vannak fent az autón.
Így alkalmam nyílt pár hiba feltárására amiket SOS orvosolni kell még a fóliázás előtt.
Fék rendben még a nyári szezon kibírják a betétek:)
Téli pacskerok letakarítva.
Ismét sikeresen levizsgáztunk hála Yoyo-nak :)
Igaz kicsit megviccelt minket a drága Kuwik, útközben vettem 2 izzót ami régóta ki volt égve ,a műhely előtt kicseréltük és miközben álltunk be a vizsgasorra kiégett egy harmadik is.....de szerencsére ezt is megoldottuk :)
Lassan 1 éve megvan a könyöklő. Sajnos nem bőrös volt de hála a Föcösnek ezt megoldottuk együtt igy kapott szép fekete bőrhuzatot.
1 év szekrény tető porosodás után eljött az idő ,hogy végre bekerüljön a kocsiba:)
Egy Siófoki út alatt ismét eldurrant a turbo cső.... ekkor el lett határozva ,hogy fémből lesz legyártva szilikon közbetétekkel,ami kb április elején lesz megvalósítva,de addig ideglenesen levágtuk a rossz darabot és szilikon csővel és egy fém közbetéttel helyettesítettük az SR20 DRIFT TEAM segítségével.
Már nagyon rég írtam,de most itt a tavasz és van pár tervem....
Első körben a vezérlés csere kompletten meg a hosszbordás szíj plusza görgök:)
Hála Gabcsinak és a MÉTA autószerviznek:)
km:223823
Napokban arra lettem figyelmes ,hogy mikor zártabb helyen (alagút,parkolóház) elkezdem nyomni neki olyan hangja van mintha lenne benne lefújó szelep (pedig nincs) és elég lomhán ment,elvittem a Gabcsiékhoz,hogy nézzünk már rá....
Kár volt.... a turbo cső feladta a harcot és kicsit (nagyon) kifújt. Gyors érdeklődés és a végeredmény ,hogy 63 ezer forintért meg is vehetem kb 1 hét múlva....
Ezért maradt a szükségmegoldás a Pattex ragasztószalag :)