Tagok >> koz >> 145 1,6 TS >> Blog
- Típus:145 1,6 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:rosso
Ma reggel szembesültem a ténnyel: motorfelújítás következik. Még Esztergomból hazafelé elkezdett villogni az olajnyomás lámpa. Nívópálca: nincs olajszint. WTF? Februárban volt olajcserén. Hát töltöttem rá olajat. 4 liter ment bele! Aztán elkezdődött a tortúra: mitől lehet? Kartervédő lekerült, egy kis olajfolyás - a nívópálca csöve ahol a blokkba megy, onnan jött valami. Meg lett ragasztva. Újabb járatás (közben sejtettem, hogy nem úszom meg ennyivel, mert ki tudja, mennyit mentem olaj nélkül), hát még mindig fogy. ~2l/1000 km. Blokk ismételten körbenézve: sehol nem ereszti el. Az az érdekes, hogy nemcsak hogy nem folyik az olaj, de nem is füstöl, és húz is rendesen az autó. Így elvittem Pusztaszabolcsra szerelőhöz. Mielőtt feladta volna az utolsó kenetet (generál), próbaképpen leszedte a szelepfedelet, tömítést cserélt, kipucolta a kartergáz elvezető csövet. Újabb járatás. Ma reggel néztem: még mindig eszi. ~1l/1000 km. Hát cumi. Lehet szétszedni a motort. Pontosabban elviszem garázsba pihenni, aztán remélem egyszer lesz pénzem rá.
Végtelenül el vagyok keseredve. :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((