Már egy ideje nyikorgott a lengőkarom, peidg csak 5000 km körül van benne. Amikor kiszedtem a Lemförder márkájút, agyon dicsért felső lengőkart, egyből látni lehetett, hogy kotyog a szilent. A gömbfej teljesen hibátlan, így hát majd kap új TRW szilentblokkokat, utána mehet tartalékba.
Most SKF lengőkart vásároltam. Összehasonlítottam az előzővel, amit egyből észre lehetett venni, hogy sokkal pontosabbak az illesztések és több zsír is van benne. Beszerelésnél kapott még extra szilikonzsírt, hogy tuti mindehova jusson és víz se jusson be olyan gyorsan a piszokkal együtt.
Sok emberrel beszéltem akik a meghúzási nyomatékot mondták a legfőbb hibaforrásnak. Megnéztem az eLearn-t illetve Tamástól kaptam segítséget az AUTODATA-ból, hogy 54-66 Nm kell meghúzni mind a két szilentet.
Fontos, mivel ha túlságosan meg van húzva kihordósodik és hamarabb elkezd nyikorogni!
Ha már itt jártam, akkor leszedtem a dobbetétet és kitakarítottam a kerékjáratokat illetve az vízelvezetőket. Szerencsére nem volt benne semmi szemét, mivel félévente takarítom őket.
& 1 3 ajtóemelő akkumulátor alsó banner bilstein brembo csere első éve fék féklámpa felső-lengőkar gl-4 hátsó hiba hill holder időszakos index kapcsoló ködlámpa kormány led lemförder lengéscsillapító lengőkar liter meghúzási motul műszaki nyikorgás nyomaték olaj olajcsere osram párásodás pollenszűrő rugó skf szerviz szilent támcsapágy teleszkóp trw tükörlap tutela ülésfűtés váltógomb váltóolaj vdc vizsga xcess
>> SzervizAlfa 159 1.9 JTS Ti Sportwagon // 2020-12-30