Tagok >> lakosg01 >> 147 1.9 JTD 16V >> Blog
- Típus:147 1.9 JTD 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Azzuro Gabbiano
Bejelentkeztem a Norautóhoz légszűrő cserére. Gondoltam a takarólemez problémája sem jelent gondot, így ott biztosan meg tudják oldani.
Majndem nem így lett, de kb. 1 óra szopás után sikerült a műtét. Mivel úgy gondolták 5 perces lesz a dolog, és itt előre viszik be az árat a gépbe, nagyon olcsón úsztam meg a dolgot (790Ft).
A takaró lemezzel annyit csinált, hogy kivette az összes többi csavart, a műanyag hajlékonysága révén, ki lehetett feszíteni a lökhárató alól. A műtét közben pedig tartottam, hogy ne törjön le, de eltartottam, hogy a szerelő hozzáférjen légszűrőházhoz.
A légszűrőt vittem (2.400Ft).
Ezúton is köszönöm a Norautónál a szerelő srácnak.
A takarólemez elforgó csavarjával valamit kellene kezdeni.
Km óra állás: kb. 143.800
Vettem 2 új gumit (Continental PremiumContact2), mert a rajta lévők (Vredestein Sportrac3) kukásak. Bejelentkeztem futóműállításra is.
Gumik: 43.500Ft
Futóműbeállítás+gumicsere+centír: 11.000Ft
A rajta lévő négy gumiból kiválasztották a két legjobbat, azok kerültek hátra.Szeptemberben azok is cserélve lesznek.
Beállítás+csere után a jobb első kerék jobbra kanyarodáskor sebességfüggően kattogott. Először féltengelycsuklónak tűnt, de hála Adrián cartársnak (http://alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_147!1?bookmark=16185956#16185956), kiderült, hogy a felnire ragsztott súly beleér a keréktatrtóba. 3 visszavitel után sikerült meggyőzni a mestert, hogy vegye le a kereket és ellenőrizze. Persze egyből látta, hogy valóban ez a probléma, így sűrű bocsánatkérések közepette javította a hibát. Azóta minden ok.
Ahogy elhoztam az autót a kereskedésből, vittem olajcserére (http://szakiolajcsere.hu).
Olaj: 4,5 l Eni i-Sint 5w40 + olajszűrő
Kicserélték a pollenszűrőket, klímát tisztítottak. A légszűrőt nem tudták kicserélni, mert a kocsi alján a takarólemez egyik csavarja elforog, nem tudták levenni.
Km óra állás: 142.612