Egyik reggel arra lettem figyelmes, hogy nagyon lassan akar gyorsulni drága autóm, nem is tudtam hova tenni az esetet. Akkor pár km után magától megoldódott. Egy hétre rá viszont visszatért a probléma, de most maradt is. Így volt időm megnézni, hogy reagálnak a műszerek gázadásra. A legszembetűnőbb a Turbó nyomásmérő lassú emelkedése volt, ez okozta, hogy a fordulatszám is csak igen lassan emelkedett. Kértem is időpontot szervizeb kivizsgálásra. Aznap mikor vittem volna, a hiba párszáz méter után elillant. Azért elmentem vele szervize és kitisztíttattam az EGR szelepet, mint legvalószínűbb hibaforrást. Azt a tanácsot kaptam még, hogy autópályán menjek egy jó 15 percet 3000-es fordulatszám környékén, erre hétvégén lesz is lehetőségem. Frissítéssel jövök majd egy hónap múlva.
Update: Hiba azóta nem jelentkezett
118.185 119.000 120.000 135.000 147.000 147.985 153.236 156 159.653 169.946 174.303 183.300 183.396 188.078 193.312 196.160 2.0ts 202.301 212715 ablaktörlő akkumulátor alsó axiál betét csuklók előfűtő első fék felső futóműbeállítás gyertya kézifék klíma km ködlámpa kuplung lemez lengőkarok mechanika motorkarbantartás motortakaró olaj szélvédő szívócsonk szűrőcserék takarítás tárcsa turbo váltó
>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2014-05-05