Mutasd

>> Szerviz2010-06-08

Hétvégén sem esett eső, így a ház mögött tudtam kicsit foglalatoskodni a kocsi vezérlőelektronikájával, illetve a Selespeed ECU-jával. Kialakítottam a "bázist" egy fellépő és egy kis sámli segítségével és neki leselkedtem. A következő érdekes dolog derült ki: annyi kilométer van az autóban, amennyit mutat! :) Illetve, valamivel kevesebbet mond a Bosch ládikó, ezt nem nagyon értem, hiszen azt gondolná az ember, hogy az LCD kijelző is onnan kapja az adatot.. (valami 50-60 Km eltérés van a kijelző többet mutat). Néztem még szép grafikonokat, amik gyönyörűen lekövették a gázfröccsöket, változásokat. Hibakódot most sem olvastam ki, pedig jó pár tesztet lefuttattam. A kuplungom helyes értéken van, pont középen a 28-28,5 mm közti tartományban. Kalibrációt azonban nem mertem lefuttatni, mert azt olvastam az 2 perc, és az én 360 Mhz-es IBM notim bizonytalan időközönként oldja a kapcsolatot. Pedig az lenne ám az igazi főnyeremény, az újrakalibrálás! ;-) Így sem panaszkodom, azt a kétezer Forintot megérte, legalább nyugodtabban alszom, hogy tudom, mincs visszapörgetve az óra, és a szervízkönyv szerint alakult az autó előélete