Hála Dgf cartársnak felkerült végig a 60as rozsdamentes cső egy katalizátorral egy középdobbal és Zeus hátsó dobbal. A hangja egyszerűen tökéletes lett :) Nem túl hangos és nem is halk :)
Mivel unalmasnak találtam az alu szelepfedelet így előszedtem a padlásról ma egy műanyagot ami kellet még 2 db gumicső, és egy trafósor tartó lemez, tömítés, mindez semmibe sem került minden megvolt már rég óta :)
Mai nap meglátogattuk Szadán a Paradox autóhifit és bekerült a kocsiba egy Pioneer DEH-4300UB fejegység És egy Alpine SPG-17CS első szett :)
Km óra szerint 186000 van benne éppen itt volt az ideje megkuplungozni egy kicsit.
A végeredmény csodás:) Ha már olaj le akkor Tutela zc 75 ment bele újra.
Hosszbordás szíjfeszítő és vezető cseréje. Olyan volt a motortér mintha egy 10 papagáj lakott volna bent:) Azóta kuss van.
Karácsonyra kapott FK olajnyomás olaj hő és voltmérőt és a bekötéshez egy Raid olajszűrő adaptert.
Képek később
Omp ide vagy oda egy kalap xar alig 20k alatt elfolyt az olaj belőle:( Sikerült nagyon jó áron találnom bele Boge lengéscsillapítókat előre remélem ez már jobb lesz.
Már amúgy is esedékes olajcserét elintézte nekem a magyar aszfalt minősége...
Sikerült Zsámbok és Kóka közt egy híd diletációjánál elhagynom az utat és koppanni egyet rajta hiába a karter védő de ez már neki is sok volt.
Olaj + szűrő + karter hegesztés...
Sikeresen vizsgázott ma az én drágám:)
Műszaki+Zöld kari+jatt
Sikerül találnom Viking kartársnál tetőcsomagtartót:))