Reggel 9ko a telefonra ébredtem h nem indul a kopel.... Megfázott és elvesztette az energiáját:) Így hát mentem megmenteni:)
3 Féltengely gumiharang, kormányösszekötő gömbfej jobb bal, stabilizátor kar jobb,bal lengéscsillapító porvédő. Futómű állítás, És még egy gumicső ami a kiegyenlítő tartályból a blokkra csatlakozik:)
Hát ez is bekövetkezett:( Elkezdett parázslani az olajnyomás visszajelző lámpa:( Gyorsan mértünk nyomást és csak 0.8 bar volt melegen alapjáraton.. Akkor nincs más hátra oil pumpa csere! Sikerült szerezni gyárit kapott friss castrol olajat azóta a gumiban nincs akkora nyomás mint itt:D
Kapott egy új fényt a szelepfedél +1tömítés hozzá:) és a szívósor is színre fújva:D
Kapott ma a vas 2 új lámpát előre.! Többet nem látok vele mint eddig de legalább szép:)
Már majdnem tojást főzni tudtam volna a vizemmel:) Így hát Willy hozott Gates termosztátot azóta áll mint a cövek 80on dugóban 95 környékén:) Ezzel egyyüt fagyálló csere is:)
Megkapta ma az omp első gátlókat! Egyszerűen mesés kicsit pattog de ez kell is:)
Mivel nagyon alacsonyak voltunk!
Így vettem 30mm Eibach pro kit-et Most már patent és magasabb:)))
Gumizás közben lettünk figyelmesek a hátsó betétekre amik persze papírvékonyak voltak..
Került bele új fékolaj és Textar betét