Tagok >> Németh Lajos >> 145 1,6i.e. L Junior >> Blog
- Típus:145 1,6i.e. L Junior
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Verde Caraibi
A történet rém egyszerű lenne, lehetne: vásároltam egy 145 TS fűtésboxot Alexandro-
tól, aki szépen, precízen és gondosan becsomagolta, ahogy ezt mindenki megszokhatta tőle. Még soha nem csalódtam, a tőle vásárolt dolgokban. Mindig kifogástalan alkatrészeket küld. Elvitte a postára és feladta.
A posta "rendkívül jól képzett szakemberei" kezében, viszont érdekes dolgok történhetnek a küldeményekkel, ahogy ez a mi esetünkben is előfordult.
Röviden:
- A csomagnak hétfőn reggel kellett volna megérkeznie (időgarantált üzleti csomag), de nem jött meg.
- Ezt kedd reggel megírtam Alexandronak, aki válaszában leírta, hogy hétfő reggel felhívták, mert nem vettem át(!). Ki sem hozták... Elküldte a csomag azonosítóját, amivel elkezdtem érdeklődni a küldemény után. Azt mondták, hogy mivel nem vettem át(!), hétfőn reggel azonnal a csomagosztályra került (Újpest 1 posta) letétbe.
- Elmentem a csomagért. A csomagosztályon először azt mondták, hogy nem adják oda, mert nincs nálam értesítő... értesítőt viszont nem hagyott a kézbesítő, pedig tudtommal, ha nem találják otthon a címzettet, akkor hagynak. Mellesleg volt otthon, aki át tudta volna venni, ha valóban kiszállítják (talán a doboz mérete miatt nem is volt kedve felvinni a kézbesítőnek)... a csomag érkezése miatt nem mentek szüleim aznap sehova.
Elmondtam az ügyintézőnek, hogy nem hagyott semmilyen értesítőt a "kedves munkatársuk". Az ügyintéző szerint ez nem igaz, hazudok... ezen vitáztunk egy kicsit, de nagy nehezen túljutottunk rajta.
Ezután érkezett a következő kifogás: nincs is ott a csomag, már visszaküldték a feladónak. Itt jegyezném meg, hogy mindez az állítólagos sikertelen kézbesítés másnapján (kedden) történt, a csomagot pedig 10 munkanapig kell őrizniük, mielőtt visszaküldenék a feladónak.
Elmondtam neki, hogy alig 2 órája egy munkatársával már beszéltem telefonon, aki azt mondta, hogy a csomag a postán van letétben. Nagy nehezen, különböző megjegyzések kíséretében nekiállt megkeresni. Megtalálta, átadta. Már akkor megjegyeztem, hogy ez kissé úgy néz ki, mint amit valaki már előttem felbontott.
- A csomagot hazahoztam, bontom ki és örülnék végre, de nem tudok: a benne lévő cuccok szanaszét dobálva, a fűtésbox két helyen is eltörve.
- Valaki útközben valóban kibontotta és szétdobálta a csomag tartalmát. Alexandro lefóliázta a csomagot és a benne lévő alkatrészeket is, ennek már nyoma sem volt... a Magyar Posta "természetesen" mindent tagad, ők nem hibáztak és szerintük mivel nem volt megjelölve, hogy a csomag törékeny, így nem kötelesek óvatosan kezelni.
- Természetesen panaszt tettem, a telefonos ügyfélszolgálaton. Érdekes fordulat, hogy a panaszbejelentés másnapján (szerdán) bekerült a postaládánkba a hétfői dátummal ellátott értesítő. Nem a postaláda alján volt, hanem a szerdán érkezett küldeményeink tetején. A leveles postás minden nap 13 óra után érkezik, így az értesítő azután került a postaládánkba.
- Ezt szintén panaszként jeleztem az ügyfélszolgálatnak és azt is, hogy az okozott kár miatt kártérítési igényem van. Szerintük ez nem állja meg a helyét, mert a csomagot nem a kézbesítő előtt bontottam ki, így akár (a posta szerint) én is eltörhettem...
- Ezekután tájékoztattam az ügyintézőt, hogy mivel sajnos ez nem az első (és valószínűleg sajnos nem is az utolsó) ilyen eset Újpest 1-es postán, levéltitok megsértése, rongálás és lopás miatt feljelentést teszek. Ezzel el is köszöntünk egymástól. Kb. 5 perccel a beszélgetés befelyezése után hívtak Újpest 1-es postáról. Elnézést kértek és felajánlották, hogy egy nekem megfelelő időpontban kiküldenek egy munkatársukat, aki a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet. Péntek 18 órát beszéltünk meg. Kérték (szánalmasan könyörögtek), hogy a vizsgálat lezártáig ne tegyek feljelentést. Ezt nem ígértem meg...
Sajnos én is hibáztam, mert miután úgy láttam kibontották a csomagom, nem néztem meg a tartalmát a helyszínen, az ügyintéző előtt.
Miután elmeséltem a történteket Alexandronak, felajánlotta, hogy küld egy másik fűtésboxot. Itt is nagyon köszönöm neki. Problémamegoldásáról és ügyfélkezeléséről pedig példát vehetne az "óriás" multi.