Tagok >> Németh Lajos >> Blog
Ma megtörtént a légszűrő cseréje és a tegnap szerzett pollenszűrő keretbe, a szűrő is a helyére került.

Vásárlás óta hiányoltam a kocsiból a pollenszűrőt. A helye megvolt, de valamiért kihagyták belőle a tartó keretét. Ma végre sikerült egyet szerezni. 155-ösé került bele, amiben mint kiderült, ugyanilyen van. Az alkatrész Marklartól származik, a szállító pedig Buksi volt.
Kerékkulcs, gyertyakulcs stb. Szükségem egyik szerszámra sem volt, mert mindegyikből van, a gyári "csomagolás" miatt vettem meg.


19 évvel ezelőtt, 1995. május 21-én gördült le a gyártósorról és gondos gazdára talált. Azóta megtett 198700 km-t, de ugyanolyan kifogástalan állapotban van, mint akkor. Még sokszázezer km-t és boldog szülinapot!
Ma levizsgáztunk: 198.680 km van az autóban, a vizsgabiztosok mindent tökéletesnek találtak.
A szervóolaj lecserélése előtt, párszor átöblítettem a kormányművet. Szervóolajat használtam hozzá, kb. 0,5 l kellett a tisztításához, 2,5 dl a feltöltéshez.


- MAP szenzor
- pillangószelep
- gyertyák
Az eredmény: húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúha :-) és az eddiginél is szebben, egyenletesebben járó motor.




Az új alkatrészeket én szereztem be, a cserét Szatyi mester végezte. Hozzá kell tenni, hogy az eredeti, gyári (1995-ben a gyárban beszerelt) stabilizátor karok cseréje történt. 19 évig tették rendben a dolgukat. Remélem, ezek az utángyártottak is hasonlóan tartósak lesznek.
