Mutasd

>> Tuning és extra2013-09-04

A hengerfejezés óta 4700-nál elfogyott az ereje és nem igazán akart továbbpörögni. Végre sikerült eljutnom szervízbe, kiderült, hogy az AC haldoklott a gyári 6,8 bar helyett 3-at produkált kicseréltük és vele együtt a benzinszűrőt is. Mintha új lenne, folyamatosan húz mindenhol, különösen 4000 felett.
Kapott két fehér oldalindexet.
A küszöbök műanyagosnál, majd egy új fényezés vár rájuk.

Chip újra írva és padon lemérve.
174LE - 7160 ford/perc
189.1NM - 6003 ford/perc

De csak hogy nehogy jól érezzem magam ezek után pár órával egy a földböl kilógó vasdarab kettétörte a kartert, mire kiszálltam megnézni, hogy lett-e baja már a földön volt az olaj fele. Új karter, új olaj, új olajszűrő. Ha minden jól megy holnap délután kész lesz. Igazából mind háromra szükség volt már, de ennél elegánsabban is mehette volna.